Gå til innhold

Erfaring med Laxoberal dråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt usikker på hvordan disse skal brukes. Men etter å ha lest pakningsvedlegget forstår jeg det slik at du skal trappe ned med denne?

Om du har brukt den, hvordan brukte du den?

Jeg har Vært ganske forstoppet i en stund, så igårkveld tok jeg 6-7 dråper, det hjalp en gang imorrest.

Skal jeg da f.eks ta 5 dråper ikveld? Og 3 kvelden etter? :)

Vet ikke hvor lenge om gangen folk pleier å ta disse dråpene.

Har hatt mye vondt og plager,så jeg har nok endel i magen :s

Anonymous poster hash: 4a6b7...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det en periode før da det var problemer. Tok ti dråper første kvelden før mat, og det var egentlig nok fordi etter det første som kom ut så ble det nesten bare diarélignende. Når man bruker denne og alt kommer ut så vil det ta noen dager igjen før du får gått på toalettet. Vil nok si at å trappe ned er å gjøre det på den måten du sier.

For fremtidige avføringer så bør det inntas mer vann om dagen og også linfrø og svisker kan hjelpe på mageregulering slik at du ikke får så hard mage. Viktig med kostfiber. 

Anonymous poster hash: 6086d...1fd
Skrevet

Jeg brukte det en periode før da det var problemer. Tok ti dråper første kvelden før mat, og det var egentlig nok fordi etter det første som kom ut så ble det nesten bare diarélignende. Når man bruker denne og alt kommer ut så vil det ta noen dager igjen før du får gått på toalettet. Vil nok si at å trappe ned er å gjøre det på den måten du sier.

For fremtidige avføringer så bør det inntas mer vann om dagen og også linfrø og svisker kan hjelpe på mageregulering slik at du ikke får så hard mage. Viktig med kostfiber.

Anonymous poster hash: 6086d...1fd

Tusen takk for svar :)

10 dråper, så du tok ikke mer etter det?

Nå om jeg er på do og presser kommer det bare vann.. Men er ikke sånn at jeg MÅ på do.

Er bra du sier at det kan gå en stund før jeg må på do igjen etter dette, så slipper å lure om det skjer :P

Da prøver jeg å trappe ned sakte da, siden det ikke kjennes ut som jeg er tømt med bare det jeg fikk til imorges.

Takk! :)

Anonymous poster hash: 4a6b7...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...