maid Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Har fått blinkende eggløsningstegn (dette betyr visst høy fertilitet). Dette tegnet har jeg fått i 10 dager i strekk. Vanligvis får jeg blinkende ikon i ca 2 dager, også får jeg stillestående ikon de to neste (maksimalfertilitet). Men altså har jeg kun fått blinkende ikon i 10 dager, dette er jo alt for lenge. Plutselig idag fikk jeg negativ test. Mitt spørsmål er: Kan eggløsning ha skjedd uten at jeg har fått ikonet maksimal fertilitet, eller har jeg ikke hatt eggløsning da? :-( takk for svar
N85 Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg tror disse testene viser blinkende ikon når østrogen øker, mens stillestående smiley kommer når luteiniserende hormon (lh) øker. Man kan ha økende østrogen uten å få lh-stigning, men man må ha lh-stigning for å få el. Det kan være du har hatt veldig kort lh-topp og at el har vært, eller så kan det være el er forsinket denne syklusen.. det er vanskelig å vite. Anbefaler temping for å holde styr på syklusen! Da kunne du se om du har hatt el eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå