Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 I sommer ble det snakk om en annerledes BH-mote, at push-up var ut, og at butikkene skulle satse mer på BH-er uten innlegg,....bla bla bla,...jaha ja? Jeg har ikke merket noe forskjell i butikkene jeg,..
Orthia Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Jeg har sett endel uten bøyler, innlegg eller "push" i kjedebutikkene, bl.a. HM og Kappahl. Veldig søte, i tynt, gjennosiktig materiale med tynne bånd. CK har også hatt sånne en stund. Krever sprettpuppene sine, da...
Gjest Ethereal Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Jeg liker ikke BHer med innlegg, men som du sier, Clea; jeg ser liten forskjell i butikkene.
Orthia Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Her kan dere se modeller fra CK og Bjørn Borg. DKNY har også BH er uten padding, men litt glorete farger endel av det.
maki Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Har alltid innlegg på den ene siden, for at det skal se ut som at puppene har lik størelse. Dumme pupper som ikke gidder å vokse seg like store :-x Men har ikke sett no forskjeld i butikkene nei. Men dette har dem jo sagt før også...
Carmen_ Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Jeg har lyst på en sånn BH. Men vil finne en med litt "tight" stretch-stoff i seg. Sånn at puppene ikke bare henger og dingler... Noen som har sett det noe sted?
Gjest Hel Skrevet 18. september 2004 #7 Skrevet 18. september 2004 Har alltid innlegg på den ene siden, for at det skal se ut som at puppene har lik størelse. Dumme pupper som ikke gidder å vokse seg like store :-x Samme her.
SunAndMoon Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Jeg har alltid tatt ut innleggene i bhene jeg ( ), liker ikke å gå med push-up - og vise frem noe jeg ikke har.. så det er det samme om det er in en eller ut med push-up for min del..Meen: jeg liker ikke syltynt stoff på bher (utenom til spesielle avdelinger) og heller ikke uten spiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå