AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg er en jente på 25 som har hatt et seksuelt forhold til en fyr i et par mnd. I begynnelsen tok begge like mye initiativ, mest han. Etter hvert hadde vi en liten krangel og jeg sa jeg ikke ville møte han mer. Alikevel endte det med at vi fortsatte å møtes for sex.. Problemet er at de siste 3 gangene er det jeg som har tatt initiativet, han kontakter meg ALDRI. Innerst inne vet jeg at hvis jeg ikke kontaktet han, hadde han heller ikke kontaktet meg. Problemet er at han alltid kommer asap når jeg tar initiativ.. Hvorfor?! Fordi noe bedre ikke dukket opp den aktuelle kvelden? Jeg kommer ikke til å spørre han mer (har ikke noe problem med å finne noen andre), men må innrømme at jeg som jente føler meg rimelig mislykket når en fyr (som er superdigg i senga) ikke engang tar initiativet til sex, når han vet det kun er sex og i tillegg så har vi veldig god sex (det merker jeg fint at han også syntes, til de som evnt tenker at sexen må være dårlig). Anonymous poster hash: da33e...91a
draug 75 Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg kjenner ikke fyren. Hvordan "vet" du at han ikke hadde kontaktet deg? For alt det du vet, er han bare noen få minutter tregere enn det du er. Det som får meg til å tenke det, er at han kommer med en gang. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Dump ham. Anonymous poster hash: 1b417...ad8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Jeg kjenner ikke fyren. Hvordan "vet" du at han ikke hadde kontaktet deg? For alt det du vet, er han bare noen få minutter tregere enn det du er. Det som får meg til å tenke det, er at han kommer med en gang. Fordi det går lang tid (1-2 uker) mellom hver gang og da tenker jeg jo at han har hatt massevis av tid til å kontakte meg om han ville. Men det gjør han ikke. Alikevel kommer han med én gang når jeg tar kontakt. Jeg skjønner det ikke. Men ellers er det helt stille, sender meg ingen mld etterpå eller dagen etter eller noe sånt. Anonymous poster hash: da33e...91a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Fordi menn sier aldri nei til sex, så når du spør og han ikke er med noen andre så kommer han seff løpende. Uten å legge noe mere i det enn kjapp sex. Hvis du ikke syns det er ok å bare være bootycall (som ser ut til å være på vei til å bli ditchet som bootycall siden det nå er du og ikke han som ringer) så bare la kontakten mellom dere visne for å spare dine egne følelser. Anonymous poster hash: ef52d...194 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Fordi menn sier aldri nei til sex, så når du spør og han ikke er med noen andre så kommer han seff løpende. Uten å legge noe mere i det enn kjapp sex. Hvis du ikke syns det er ok å bare være bootycall (som ser ut til å være på vei til å bli ditchet som bootycall siden det nå er du og ikke han som ringer) så bare la kontakten mellom dere visne for å spare dine egne følelser.Anonymous poster hash: ef52d...194 Men er ikke meningen med bootycall kjapp sex? Det er derfor jeg stusser over at han aldri tar int til det selv. Når han alikevel sitter å ikke har noe annet/bedre å gjøre. TSAnonymous poster hash: da33e...91a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Wow, det hørtes ut som som meg. skulle tro at det var jeg som skrev innlegget Anonymous poster hash: 411f1...b28
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Wow, det hørtes ut som som meg. skulle tro at det var jeg som skrev innleggetAnonymous poster hash: 411f1...b28 Godt vi er flere hvordan er det med din? Anonymous poster hash: da33e...91a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Wow, det hørtes ut som som meg. skulle tro at det var jeg som skrev innlegget Anonymous poster hash: 411f1...b28 Bortsett fra at jeg ikke plages av at fyren aldri sender meldinger ellers. Jeg har mine måter å tvinge det frem på ;P Anonymous poster hash: 411f1...b28
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Godt vi er flere hvordan er det med din?Anonymous poster hash: da33e...91a Det som er spesielt med min er at min er min eks for to år siden. Men vi fungerer utmerket i senga, så holder de følelsene langt ute. Og da holder det med å møtes innimellom. Anonymous poster hash: 411f1...b28
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Bortsett fra at jeg ikke plages av at fyren aldri sender meldinger ellers. Jeg har mine måter å tvinge det frem på ;PAnonymous poster hash: 411f1...b28 Åh men det er jo hele problemstillingen min haha at han aldri tar kontakt mener jeg. Hvordan tvinger du frem kontakten mener du? Anonymous poster hash: da33e...91a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Fordi det går lang tid (1-2 uker) mellom hver gang og da tenker jeg jo at han har hatt massevis av tid til å kontakte meg om han ville. Men det gjør han ikke. Alikevel kommer han med én gang når jeg tar kontakt. Jeg skjønner det ikke. Men ellers er det helt stille, sender meg ingen mld etterpå eller dagen etter eller noe sånt. Anonymous poster hash: da33e...91a Min FF kontaktet meg etter en mnd etter jeg ba han dra til helvete. Jeg ba han igjen om å la meg være i fred og det tok hele tre mnd før han igjen kontakta meg. Sa igjen han skulle la meg være.Det gikk ca 2 uker.. Nå har jeg ikke hørt noe på ei uke og håper han greier å holde seg vekk!! Aldri si aldriJeg trodde ALDRI han skulle kontakte meg igjen. Men det har skjedd flere ganger nå.Anonymous poster hash: 28fdc...cb4
KRSby Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Høres ut som en fyr som har mer en 1 jente han bruker.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 Høres ut som en fyr som har mer en 1 jente han bruker. Det gjør meg egentlig ingenting, men stusser fortsatt over det at han aldri tar kontakt, men kommer løpende når jeg gjør det. Han vet at selv om han tar kontakt så er det fortsatt uforpliktende sex uten noe mer.. Anonymous poster hash: da33e...91a
eksentrisk Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Det gjør meg egentlig ingenting, men stusser fortsatt over det at han aldri tar kontakt, men kommer løpende når jeg gjør det. Han vet at selv om han tar kontakt så er det fortsatt uforpliktende sex uten noe mer..Anonymous poster hash: da33e...91a Gjør det deg ingenting? Stikker det ikke litt hvis han puler på 2-3 andre jenter samtidig?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Gjør det deg ingenting? Stikker det ikke litt hvis han puler på 2-3 andre jenter samtidig? Altså. Han er en bootycall? Ikke en fuck friend eller en jeg dater eller noe slikt. Og når han tydeligvis aldri er opptatt med å pule på noen av de andre når jeg ringer, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke ringer først. Når han som sagt kommer med en gang jeg ringer. Anonymous poster hash: da33e...91a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 Jeg er en jente på 25 som har hatt et seksuelt forhold til en fyr i et par mnd. I begynnelsen tok begge like mye initiativ, mest han. Etter hvert hadde vi en liten krangel og jeg sa jeg ikke ville møte han mer. Alikevel endte det med at vi fortsatte å møtes for sex.. Problemet er at de siste 3 gangene er det jeg som har tatt initiativet, han kontakter meg ALDRI. Innerst inne vet jeg at hvis jeg ikke kontaktet han, hadde han heller ikke kontaktet meg. Problemet er at han alltid kommer asap når jeg tar initiativ.. Hvorfor?! Fordi noe bedre ikke dukket opp den aktuelle kvelden? Jeg kommer ikke til å spørre han mer (har ikke noe problem med å finne noen andre), men må innrømme at jeg som jente føler meg rimelig mislykket når en fyr (som er superdigg i senga) ikke engang tar initiativet til sex, når han vet det kun er sex og i tillegg så har vi veldig god sex (det merker jeg fint at han også syntes, til de som evnt tenker at sexen må være dårlig). Anonymous poster hash: da33e...91a Gratulerer, du har nå fått et innblikk i verden de fleste menn lever i Kjenn på følelsen og lær av det! Anonymous poster hash: 20cdf...129
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 Hva er bootycall? Anonymous poster hash: 586da...b4a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 Hva er bootycall?Anonymous poster hash: 586da...b4a Ring > Pul > stikk.. Anonymous poster hash: 9f513...e68
KRSby Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 Det gjør meg egentlig ingenting, men stusser fortsatt over det at han aldri tar kontakt, men kommer løpende når jeg gjør det. Han vet at selv om han tar kontakt så er det fortsatt uforpliktende sex uten noe mer..Anonymous poster hash: da33e...91a Det er nok fordi han får noe hos andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå