Gå til innhold

Spise en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du måtte spise eller drikke bare en ting i en hel måned. Du kunne spist og drukket så mye du bare hadde orket uten "bivirkninger". Men du kunne ikke spist/drukket noe annet, hva hadde du valgt?

Tror jeg hadde valgt iskaffe og sjokohasselnøtter

Anonymous poster hash: 966fc...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cola og taco

Skrevet

En ting eller en rett? Kan jeg velge feks sushi eller må jeg velge avokado som er 1 ting?

Anonymous poster hash: 7be9a...408
Skrevet

Pepsi max og vannmelon

Skrevet

Hjemmelaget pizza og skummet melk :)

Skrevet

Om du måtte spise eller drikke bare en ting i en hel måned. Du kunne spist og drukket så mye du bare hadde orket uten "bivirkninger". Men du kunne ikke spist/drukket noe annet, hva hadde du valgt?

cheesedoodles og cider :vin: 

ekker

Indrefilet  m :spise:ed tilbehør og brus, masse brus, julebrus, pærebrus :skaal:

Anonymous poster hash: 533fa...c9a

Skrevet

En ting eller en rett? Kan jeg velge feks sushi eller må jeg velge avokado som er 1 ting?

Anonymous poster hash: 7be9a...408

Du kan velge en rett ja :) men du kunne ikke variert innholdet

Skrevet

Havregrøt. Spiser det to ganger for dagen allerede så hadde nok klart å trappe opp hvis jeg måtte. Ville sikkert blitt lei, men det tror jeg man ville uansett hva mam hadde valgt.

Skrevet

Ananas og vann med kulsyre

Skrevet

Står mellom rugsprø med blåmuggost eller taco. Drikke hadde blitt vann (hadde helst valgt vin, men tror en måned med kun vin hadde vært i overkant usunt).

Skrevet

Du velger jo både noe å drikke og noe å spise. Det blir to ting. Du skriver "spise eller drikke". Jeg forstår det slik at man må velge en av delene. Jeg velger vørterøl. Det er god drikke med en del næring i.

• Liker 2
Skrevet

Norsk iskrem i assortert utvalg, takk. :spise:

Skrevet

Norwegiaost

Skrevet

Du velger jo både noe å drikke og noe å spise. Det blir to ting. Du skriver "spise eller drikke". Jeg forstår det slik at man må velge en av delene. Jeg velger vørterøl. Det er god drikke med en del næring i.

Unnskyld det skulle stå "og" der. Men orket ikke å rette opp i det da jeg håpet på at dere skjønte det ut ifra eksemplet mitt

Skrevet

Pølser med ost og bacon inni + melk

Skrevet

Hjemmelagd pizza med kjøttdeig , løk, rød paprika, ost, oregano, pepperoni + vann

Skrevet

Kebab og iste.

Anonymous poster hash: 0994e...78a

Skrevet

Egg stekt i basturøkt bacon+ masse vaNN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...