Gå til innhold

Må jeg betale for timen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag en sms om at jeg hadde en time i en klinikk i morgen. Denne avtalen gjorde jeg for flere måneder siden, og jeg hadde glemt det. Tenkte at jeg kunne ringe inn å avbestille det, men problemet er jo det at jeg nå fikk denne meldingen i dag, på en søndag, så det er umulig.

Tenker å ringe inn i morgen og avbestille siden jeg ikke kan komme, men må jeg betale for timen likevel da? Vanligvis så står det på slike påminnelses-smser at man blir belastet halv eller hel sum hvis man avbestiller under 24 timer til behandlingen begynner. Men det gjorde det ikke på denne smsen, fant heller ikke noe på hjemmesiden som tilsier at man må betale hvis man avbestiller i siste liten. Så er det noen her som vet noe om det ?

Anonymous poster hash: 610b7...7d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trolig betale for den, de rekker nok ikke få en ny kunde på så kort frist.

Tips til neste gang: Registrer hendelsen i kalenderen din med noen dagers varsel.

• Liker 5
Skrevet

Naturligvis må du betale for den. SMS-varsling er bare en ekstraservice fra tilbyder, og har ingenting med avbestillingsfrister å gjøre.

Anonymous poster hash: c0639...f0a

• Liker 9
Skrevet

Denne må du betale for i sin helhet om du ikke møter opp. Alle slike timer skal avbestilles senest 1 virkedag før.  Sms er en service. 

Anonymous poster hash: f6718...b63
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde tenkt litt at siden det var min feil som glemte det, så hadde jeg tatt regningen. Hadde vært noe annet om det var sykdom e.l involvert. Så får heller de hundrelappene gå til de lange operasjonskøene.

Anonymous poster hash: f14f0...d46
  • Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er hvor og hvilken avtale dette er.

Vanligvis så må du holde orden på timeavtalene dine selv, sms er en påminnelse....

Anonymous poster hash: 87faf...68c

Skrevet

På vår klinikk må man betale om man ikke avbestiller 24 timer før timen. Sms er bare en service.

Man må holde orden på egne avtaler. Kjipt å glemme, men ventelistene er så sinnsykt lange, at da får det heller svi litt. Skulle man ikke tatt gebyret, hadde vel bare enda fler driti i å møte opp.

Anonymous poster hash: d60e0...1c7

• Liker 2
Skrevet

de fleste har en regel om at du må betale hvis du ikke avbestiller innen 24 timer. så denne må du nok bare bite i deg å betale. men ring de i morgen å forklar så kanskje det ordner seg allikevel :)

Anonymous poster hash: 64821...237
Skrevet

de fleste har en regel om at du må betale hvis du ikke avbestiller innen 24 timer. så denne må du nok bare bite i deg å betale. men ring de i morgen å forklar så kanskje det ordner seg allikevel :)Anonymous poster hash: 64821...237

TS hadde time på MANDAG. Tviler på at det ikke er noen vits i å ringe de på fredag, da...

Anonymous poster hash: c0639...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...