AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hei! Skal prøve gjøre dette så kort og konsist som mulig. Long story short: Datet en fyr litt i marstider, møttes via tinder. Veldig hyggelig fyr, men fikk fort inntrykk av at han holdt på med mange samtidig, ergo at jeg bare var en av mange. Etter tredje date (han insja hver gang) fikk han tydeligvis det han ville ha (sex) og det ble ganske stille etter det. Ble nok litt betatt av han, men samtidig så var det greit. Følte jeg fikk inntrykket jeg hadde ganske greit bekrefta, så så ikke noe poeng i å spørre om å møtes noe mer. Siden da har vi ikke hatt så mye kontakt. Har bare vært litt snapper i ny og ned. Så klarte jeg selvfølgelig å få han på nach hos meg for noen uker siden. Hadde drikki en god del og han var ikke så langt unna, så ja.. falt vel for fristelsen. Han sov over, men vi hadde ikke sex. Sa ganske tydelig at det kommer ikke til å skje. Han prøvde selvsagt veldig likevel, men det skjedde ikke. Etter det har vi snappet litt, hvor jeg har hatt det litt gøy med å være litt frekk (men på en morsom måte) av typen "det er jo bare det du vil ha" kommentarer og sånt. Så møtte jeg han nok en gang i helgen. Han ble med hjem, og.. ja. Der røyk stoltheten min. haha. Vi hadde sex, igjen. Så ja. Det burde vel være ganske klart hva han vil. Men jeg er likevel litt forvirra. Han sa nemlig at hvis jeg vil finne på noe (jeg bare: mhm... vet hva du sikter til) men da sa han nei, og ramsa opp forslag til faktiske aktiviteter (som jeg ikke husker), så måtte jeg bare si i fra. Derfor er jeg litt forvirra. Er det bare prat, eller kan han ha endret seg og mener det? Jeg får vel bare høre med han, men jeg syns hele greia er så merkelig. Skjønner liksom ikke hvorfor han sa det? Det er jo veldig rart. Han har jo på en måte fått hva han ville ha føler jeg, så fikk litt sjokk når han sa det. Any comments? Anonymous poster hash: 41a47...b2f
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Kanskje han har funnet ut at du er ei god jente, og at han kunne tenke seg å bli bedre kjent med deg.
Macro Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg tror nok bare han jattet med, og det er sex'en han vil ha. så viss du ikke vil bli såret tror jeg du bør være forsiktig med han.
Leonora8 Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 (endret) - Endret 7. september 2015 av Leonora8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Sa han dette i edru tilstand, etter han hadde vært hos deg, eller sa han det da dere møttes og han ville ha deg? Anonymous poster hash: 60300...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Du virker ganske naiv. Selvsagt vil han bare bruke deg til sex, du har jo vist at det er lett å få deg til sengs. Du skriver ganske distinkt, er du rundt 15 år? Anonymous poster hash: e5a90...948
lillsunshine Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Det er sjeldent et godt tegn å være forvirret når det kommer til intensjoner hos menn. Særlig etter man har hatt sex med dem. Det virker også som du ikke utøver noen særlig selvkontroll og at du grunnet alkohol lett blir fristet til sex med han. For all del, det kan jo være at han vil bli kjent, men han vet nok ikke selv hva han vil enda trolig. Så du må enten være med på leken og se det litt ann, men det er en stor risiko for at han bare vil ha sex. Hva vil du?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Han hadde nesten ikke drukket den kvelden, så han sa det i så og si edru tilstand ja. Etter vi møttes satte vi oss og snakka ganske lenge. Så det var da han sa det. Altså før han ble med meg hjem. Det er fullt mulig jeg er naiv siden jeg reagerer på at han sa det. Men forrige gang vi møttes sa han liksom "kanskje vi sees en gang" og nå så plutselig måtte jeg si fra om jeg ville finne på ting, og avslo når jeg bare lo av det siden jeg trodde han mente sex. Antar jeg bare får høre med han om å finne på noe, så får jeg vel svar da. Og ang lett å få til sengs - joa, kanskje. Vi har hatt sex to ganger, møttes fem. Jeg er lett å få til sengs om jeg vil det og ikke har bestemt meg for hva som skal skje. Har jeg derimot bestemt at det ikke skal være noe sex skjer det heller ikke. uansett hvor mye han prøver, og uavhengig av om jeg har drukket eller ikke. Jeg vil jo egentlig bli kjent med han. Om han er ute etter en fuckfriend og kun det, så må jeg gå i tenkeboksen. Jeg blir fort betatt, så det kunne vært litt skummelt for min del. - ts Anonymous poster hash: 41a47...b2f
gjest 321 Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Han hadde nesten ikke drukket den kvelden, så han sa det i så og si edru tilstand ja. Etter vi møttes satte vi oss og snakka ganske lenge. Så det var da han sa det. Altså før han ble med meg hjem. Det er fullt mulig jeg er naiv siden jeg reagerer på at han sa det. Men forrige gang vi møttes sa han liksom "kanskje vi sees en gang" og nå så plutselig måtte jeg si fra om jeg ville finne på ting, og avslo når jeg bare lo av det siden jeg trodde han mente sex. Antar jeg bare får høre med han om å finne på noe, så får jeg vel svar da. Og ang lett å få til sengs - joa, kanskje. Vi har hatt sex to ganger, møttes fem. Jeg er lett å få til sengs om jeg vil det og ikke har bestemt meg for hva som skal skje. Har jeg derimot bestemt at det ikke skal være noe sex skjer det heller ikke. uansett hvor mye han prøver, og uavhengig av om jeg har drukket eller ikke. Jeg vil jo egentlig bli kjent med han. Om han er ute etter en fuckfriend og kun det, så må jeg gå i tenkeboksen. Jeg blir fort betatt, så det kunne vært litt skummelt for min del. - ts Anonymous poster hash: 41a47...b2f Hei, Jeg tror dessverre ikke han er kjempeinteressert utover sexen utifra det du har fortalt. Det kan jo alltids være at dette endrer seg hvis/når han blir kjent med deg, men jeg hadde nok ikke gamblet på det. Vil i tillegg legge til at jeg tror det er en særdeles dårlig idè å inngå en fuckfriendrelasjon med denne fyren i henhold til hva du skriver. Det virker allerede som om du er på vei til å bli betatt, og en ff-relasjon fungerer ikke på den type premisser. Jeg ser for meg at du kommer til å bli betatt av han og forveksle FF-relasjonen med at han også vil noe mer og dermed ende opp såret.. Alle disse tingene er uansett ikke noe du får svar på med mindre du treffer han, men kanskje du bør prøve å finne på noe med han som ikke dreier seg om sex til du vet hva du vil. Håper det ordner seg:) Du får oppdatere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå