AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg la ut en annonse på finn, gir bort kattunger. Jeg legger ut litt info om hvorfor de bør kastreres og legger ut linker om det og om kattehold, jeg vil kun gi de bort til folk som er oppegående nok til å ta vare på dem. Noen timer senere sender en finn bruker Olga en melding til meg: "(navn),jeg tror at alle problemmer av en ukastrert katt faller av hvis en eier spaserer med katten sin holdende den i halsbond. Alle tilhengere til kastrering-sterelisering med begeistrelse beskriver så kalte fordeler av neutrallisering men glemmer eller med vilje fortier om vrangsiden.De forteller ikke eller selv vet ikke at en katt uten ballene-eggestokkene er egentlig en invalid som kan ikke allerede leve av vanlig mat fordi stoffskiftet forandrer seg og katten må få hele livet framover en vererinærdiett eller får den steiner i nyrene og blir patologisk tykk.Du kunne vel oppgi vrangsiden av kastrering-sterelisering også her for folk som du vil gjerne overbevise om nytten for katter." Syns dette var så rar å få en slik melding på finn Har dere andre på finn fått noe slik? Nei nå begynner hun å krangler med meg.... Har hatt katter i mange år. Jeg forstår dette, men jeg forstår ikke hvorfor hun på død og liv ønsker å krangle med noen nå... Anonymous poster hash: 0aa19...175 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Hvis hun vil krangle så burde hun jo melde seg inn på KG. Anonymous poster hash: 5dce5...dc9 12
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Kanskje hun lider av vrangforestillinger.
Gjest Gjest_frisk Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Nei, uff, ikke send henne hit. Det var vanskelig nok å lese den ene meldingen hun skrev. 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Nei, uff, ikke send henne hit. Det var vanskelig nok å lese den ene meldingen hun skrev. Men her får hun jo hjelp til rettskriving Anonymous poster hash: 5dce5...dc9 9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Ts her: Olga: Fordi jeg er glad i katter og dyr overhodet. Og sannheten den er alltid en når man ser på den hele fra alle sider. Men fortiet halvparten av sannheten fører til dens forvrengelse og derfor til løgn. Vil du opplyse et emne er du forpliktet å opplyse det fra alle sider slik at de som velger skal gjøre det begrunnet. Hvem forpliktet av? Av din samvittighet. Olga Meg: Så det er bedre at hannkatter parrer seg med villkatter slik at de får kattunger? Eller at en fattig familie som ikke har råd til å kastrere lar pusemor får uønsket kattunger i hyt og pine, forlater kattungene i en pappeske i veien, eller drukner dem i sjøen? 3 minutter Anonymous poster hash: 0aa19...175
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg la ut en annonse på finn, gir bort kattunger. Jeg legger ut litt info om hvorfor de bør kastreres og legger ut linker om det og om kattehold, jeg vil kun gi de bort til folk som er oppegående nok til å ta vare på dem. Noen timer senere sender en finn bruker XXX en melding til meg: "(navn),jeg tror at alle problemmer av en ukastrert katt faller av hvis en eier spaserer med katten sin holdende den i halsbond. Alle tilhengere til kastrering-sterelisering med begeistrelse beskriver så kalte fordeler av neutrallisering men glemmer eller med vilje fortier om vrangsiden.De forteller ikke eller selv vet ikke at en katt uten ballene-eggestokkene er egentlig en invalid som kan ikke allerede leve av vanlig mat fordi stoffskiftet forandrer seg og katten må få hele livet framover en vererinærdiett eller får den steiner i nyrene og blir patologisk tykk.Du kunne vel oppgi vrangsiden av kastrering-sterelisering også her for folk som du vil gjerne overbevise om nytten for katter." Syns dette var så rar å få en slik melding på finn Har dere andre på finn fått noe slik? Nei nå begynner hun å krangler med meg.... Har hatt katter i mange år. Jeg forstår dette, men jeg forstår ikke hvorfor hun på død og liv ønsker å krangle med noen nå... Anonymous poster hash: 0aa19...175 Håper at du diktet opp det navnet du skrev, av hensyn til henne Anonymous poster hash: c59ca...509 1
Gjest Gjest_frisk Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Men her får hun jo hjelp til rettskriving Anonymous poster hash: 5dce5...dc9 Haha, ja.. Vi er gode kritikere her på KG, men vi har en tendens til å glemme en essensiell ingrediens: konstruktivitet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Håper at du diktet opp det navnet du skrev, av hensyn til henne Anonymous poster hash: c59ca...509 Ja, det er jo bare en person som heter Olga her i Norge.. Anonymous poster hash: 750ea...252 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Du begynte jo, ved å linke til sider om kastrering som om de ikke hadde noe valg Husk at du gir bort katter da, trodde det var vanskelig å finne hjem til dem jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Ja, det er jo bare en person som heter Olga her i Norge.. Anonymous poster hash: 750ea...252 Det er ikke sikkert at det er så mange Finn-brukere som heter det, og som har samme skrivemåte som beskrevet her Anonymous poster hash: c59ca...509 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Du begynte jo, ved å linke til sider om kastrering som om de ikke hadde noe valg Husk at du gir bort katter da, trodde det var vanskelig å finne hjem til dem jeg. Hva mener du nå? Jeg ba aldri noen om å angripe meg... Anonymous poster hash: 0aa19...175
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 TS Herregud, dette menneske kan ikke være helt god eller? Olga: Utgang er å passe på katten sin som på et husdyr. Hvor mange hester, kaniner, hunder, sauer ser vi frttgående? Og hvis en katt kan ikke klare seg i naturen på egenhånd da bør den være hjemme som alle andre husdyr og følge husets regler. Hvorfor en katt skall betale med sin helse for eierens latskap å passe på? Istedenfor å oppfordre folk for å kastrere-sterelisere du kunne hjelpe til katter bedre med å bevise for katteeiere å ha sine dyr under kontroll og følge med hvor de befinner seg og hva de gjør. Luftetur vil skje i halsbond eller bak gjerde eller i et volier. Ved slik dyrholdning skjer det ikke uønskelige grektigheter, smitte, slåsskader, påkjøring og forsvinnelse. Ingen normalle mennesker drukner kattunger eller forlater i en eske. De som gjør dette er grusomme og heller ikke bør kalles som mennesker. Man skal heve personlig oppdragelse hos befolkning istedenfor med kastrering å tilgi deres latskap og forenkle oppgaven å eie en katt. Anonymous poster hash: 0aa19...175
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 TS Herregud, dette menneske kan ikke være helt god eller? Olga: Utgang er å passe på katten sin som på et husdyr. Hvor mange hester, kaniner, hunder, sauer ser vi frttgående? Og hvis en katt kan ikke klare seg i naturen på egenhånd da bør den være hjemme som alle andre husdyr og følge husets regler. Hvorfor en katt skall betale med sin helse for eierens latskap å passe på? Istedenfor å oppfordre folk for å kastrere-sterelisere du kunne hjelpe til katter bedre med å bevise for katteeiere å ha sine dyr under kontroll og følge med hvor de befinner seg og hva de gjør. Luftetur vil skje i halsbond eller bak gjerde eller i et volier. Ved slik dyrholdning skjer det ikke uønskelige grektigheter, smitte, slåsskader, påkjøring og forsvinnelse. Ingen normalle mennesker drukner kattunger eller forlater i en eske. De som gjør dette er grusomme og heller ikke bør kalles som mennesker. Man skal heve personlig oppdragelse hos befolkning istedenfor med kastrering å tilgi deres latskap og forenkle oppgaven å eie en katt. Anonymous poster hash: 0aa19...175 Hun mener tydeligvis at katter ikke skal gå fritt ute, men passes på av eierene sine ved å gå i bånd etc. Det er delte meninger også hos andre, hvorvidt det beste for en katt er å være "utekatt" eller "innekatt" Jeg sitter ikke med fasiten. Anonymous poster hash: c59ca...509 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 At noen sitter på finn og skal korrigere folk, og vil krangle, på finn.no syns jeg er utrolig rart.... Anonymous poster hash: 0aa19...175 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 At noen sitter på finn og skal korrigere folk, og vil krangle, på finn.no syns jeg er utrolig rart.... Anonymous poster hash: 0aa19...175 Enig i at det er uvanlig. Hun er kanskje svært opptatt av dette og velger kanskje derfor å engasjere seg så sterkt som hun gjør Anonymous poster hash: c59ca...509 2
Sirah Skrevet 6. september 2015 #17 Skrevet 6. september 2015 Ikke svar henne... Dama er jo åpenbart ikke riktig skrudd sammen... 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Merker dette meg: Gå og legg deg. Ta med deg google translate også... Olga: Ja, du også ikke glem å forbedre din fantastisk engelsk på første klasse av barneskole. Har ikke skrevet noen på engelsk en gang verken til henne eller i annonsen 23 minutter meg Gå og legg deg. Ta med deg google translate også... 17 minutter Olga Ja, du også ikke glem å forbedre din fantastisk engelsk på første klasse av barneskole. 11 minutter meg Get a life, ok? Anonymous poster hash: 0aa19...175
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 TS, Ups, dobbelt copy. Anonymous poster hash: 0aa19...175
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Uff da for en fornæmelse. Olga: Культура у тебя плещет через край... Anonymous poster hash: 0aa19...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå