Gå til innhold

Biotante vs stetante...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg elsker min stetante fremfor min biotante..kunne egentlig ønske min stetante var min biomor...er jeg rar?

Anonymous poster hash: 0005e...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man begynner å lure at man er rar av en slik bagatell, ja da er man rar. Hehe, bare tuller. Selvfølgelig er du ikke rar.

Skrevet

Jeg synes det er rart å kalle folk bio.

• Liker 15
Skrevet

Blodsbånd gir ikke førsterett på å bli likt:)

Anonymous poster hash: ea1ee...0c7
  • Liker 2
Skrevet

Hva er ei stetante? Er det ei som er gift med din onkel (bror av dine foreldre), er hun jo tante? Er det et stesøsken av dine foreldre? Er vel tante det også, om hun fungerer som det.

Å ønske seg en annen mor har vel mange gjort før deg uten ar det er så rart, men hvorfor blander du "bio- inn i dette?

Anonymous poster hash: 2b15c...084

• Liker 4
Skrevet

Hva er ei stetante? Er det ei som er gift med din onkel (bror av dine foreldre), er hun jo tante? Er det et stesøsken av dine foreldre? Er vel tante det også, om hun fungerer som det.

Å ønske seg en annen mor har vel mange gjort før deg uten ar det er så rart, men hvorfor blander du "bio- inn i dette? Anonymous poster hash: 2b15c...084

Stetante er søster av stemor eller stefar.
Skrevet

Hvorfor sier du ikke "mor" fremfor "biomor"?

Du kunne ha sagt "skulle ønske min stetante var min mor"...

Anonymous poster hash: dc3a8...885

Herregud!

Har dere fritidsproblemer??

Svar heller på hva TS spør om, og slutt å bry dere så med hva hun velger å kalle sin EGEN mor, for Guds skyld.

Jeg klikker snart på dere "bio-fanatikerne" her inne. Dere er jo helt ekstreme...!

Men for å svare på TS: nei du er ikke rar. Å ha blodsbånd er ikke det synonymt med å like dem/være glad i dem.

Anonymous poster hash: 85344...a55

• Liker 3
Skrevet

Er du voksen, har du fordelen av at du kan omgi deg med folk du liker og føler tilhørighet til, og la være å bry seg så mye om blodsbånd. Er denne filletanten et menneske du ELSKER, så bør du gjøre det du kan for å bli godt likt og inkludert av henne. Er moren din et menneske du misliker, så hold kontakten til et minimum. At det finnes folk man liker bedre enn sine egne foreldre, er ganske normalt, dessverre.

Skrevet

Jeg kaller sånne "inngifte" tanter for filletante. Litt oppbrukt ord kanskje? XD

Anonymous poster hash: eb556...589

Skrevet

Å ønske seg en annen mor har vel mange gjort før deg uten ar det er så rart, men hvorfor blander du "bio- inn i dette?

Stetante må vel være onkelens nye kone? Men det og blir jo rart for en inngiftet tante er jo heller ikke egentlig i slekt med en..

Skrevet

Da er jeg med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...