AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Finnes det unge menn i begynnelse av 20-årene som kunne tenke seg en dame i slutten av 20-årene? Jeg faller nesten utelukkende for menn som er fem-seks år yngre enn meg, uten at jeg i utgangspunktet vet alderen på dem, det er noe jeg finner ut senere. Er det håp for meg? Jeg blir ofte tatt for å være i begynnelsen av 20-årene selv, men jeg er redd jeg skremmer bort potensielle kjærester når jeg avslører alderen min. Har ubevisst latt mange menn gå i glemmeboken på grunn av alderen deres, fordi jeg automatisk tenker at de helst vil ha yngre jenter. Anonymous poster hash: 40d50...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Finnes det unge menn i begynnelse av 20-årene som kunne tenke seg en dame i slutten av 20-årene? Jeg faller nesten utelukkende for menn som er fem-seks år yngre enn meg, uten at jeg i utgangspunktet vet alderen på dem, det er noe jeg finner ut senere. Er det håp for meg? Jeg blir ofte tatt for å være i begynnelsen av 20-årene selv, men jeg er redd jeg skremmer bort potensielle kjærester når jeg avslører alderen min. Har ubevisst latt mange menn gå i glemmeboken på grunn av alderen deres, fordi jeg automatisk tenker at de helst vil ha yngre jenter.Anonymous poster hash: 40d50...bf2 Si at du er ei kåt milf, så kommer ungguttene siklende etter deg. Er ikke noe problem.Anonymous poster hash: f29bb...656
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Er ikke interessert i eldre damer. Nå er jeg riktig nok 24 og sikkert litt for gammel, men når jeg var interessert i eldre damer var jeg ca 18-20 og utelukkende på jakt etter enkel sex med ei dame som ikke var ute etter noe seriøst. Det er der mulighetene dine ligger. Hvis du er ute etter noe langvarig så stiller du bak i køen i forhold til yngre jenter. Anonymous poster hash: 2b563...60c 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Finnes det unge menn i begynnelse av 20-årene som kunne tenke seg en dame i slutten av 20-årene? Jeg faller nesten utelukkende for menn som er fem-seks år yngre enn meg, uten at jeg i utgangspunktet vet alderen på dem, det er noe jeg finner ut senere. Er det håp for meg? Jeg blir ofte tatt for å være i begynnelsen av 20-årene selv, men jeg er redd jeg skremmer bort potensielle kjærester når jeg avslører alderen min. Har ubevisst latt mange menn gå i glemmeboken på grunn av alderen deres, fordi jeg automatisk tenker at de helst vil ha yngre jenter.Anonymous poster hash: 40d50...bf2 Tror det avhenger av hva du vil med forholdet. Jeg tror de kan være veldig interessert i et eventyr men mer skeptisk til ekteskap. Jeg har hatt yngre kjærester og det er slitsomt pga at alle andre gjør aldren til et issue. Men når vi er alene funker det som bare det. Anonymous poster hash: 10c74...290 2
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 (endret) Har alltid kommet bedre overens med kvinner som er eldre enn meg, så ja Endret 7. september 2015 av Minesveiper
Skrotnes Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Selv er jeg en 24 år gammel kar, og er sammen med ei på 29. For oss må jeg si det fungerer fint. Ingen problemer med aldersforskjellen så langt, og vi er utrolig like på det meste. Ikke tenk på alderen, gå heller for det du vil ha. Hun jeg har funnet meg har jeg flere likheter med enn jeg har opplevd med noen jenter før. Alderen er ikke noe jeg tenker på. Det burde ikke du heller. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Nei, du er den første i verden som tenker slik. Anonymous poster hash: 30e1a...464 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Alderen er ikke noe jeg tenker på. Det burde ikke du heller. Kanskje ikke nå, men om noen år, når forholdet skranter litt og du møter en like trivelig jente som er yngre og fastere? Er ikke det at en 29åring trenger å være så uattraktiv, men hun blir jo veldig rskt 33-34, når en ungjente bare ville vært 25-26 på like mange år sammen. Anonymous poster hash: 7e27e...519
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Skal helt ærlig innrømme at jeg oftere er på bølgelengde med jenter/kvinner som er eldre en meg. Hadde ikke tenkt så mye på alderen hvis kjemien er der, opp til en hvis alder mtp framtid sammen. Mann 25Anonymous poster hash: b3d46...943 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Kanskje ikke nå, men om noen år, når forholdet skranter litt og du møter en like trivelig jente som er yngre og fastere? Er ikke det at en 29åring trenger å være så uattraktiv, men hun blir jo veldig rskt 33-34, når en ungjente bare ville vært 25-26 på like mange år sammen. Anonymous poster hash: 7e27e...519 Jiiises så generaliserende du er i forhold til alder...Tror du virkelig dete r så firkantet? At når ei har blitt 33-34, ser en mann om seg etter ei yngre? Hva med han selv? Hva med at ei på 34 kan være mer attraktiv enn ei på 24, for det kan det! I mange tilfeller , kan eldre damer være mer attraktive, for dette handler ikke bare om alder, men at vi alle bærer vår alder så vanvittig forskjellig, det er bare å se seg rundt! Hvis du ikke utvider horisonten din, blir du er veldig kjedelig mann! Ts: ikke tenk på alder! Klart du kan finne en yngre mann! Jeg ser selv mye yngre ut, og kunne godt vært sammen med en som er yngre. Mange som har likt meg, har vært yngre, uten at jeg har tenkt noe mer over det. Det handler om man har kjemi med noen, om han er eldre eller yngre. Når skal folk begynne å skjønne det! De som tenkefor mye på alder, er gjerne firkantede mennesker, som lever i en boks, istedenfor å oppleve hvert individ uavhengig av alder! Det finnes satte kjerringer på 25, som det finnes kjerringer på 55. Samme med gubber! Og noen blir aldri kjerring/gubbe, uansett alder. P.S :Damer lever oftest lenger, så egentlig en veldig bra match sånn sett. Anonymous poster hash: c3480...5ea 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Jiiises så generaliserende du er i forhold til alder...Tror du virkelig dete r så firkantet? At når ei har blitt 33-34, ser en mann om seg etter ei yngre? Hva med han selv? Hva med at ei på 34 kan være mer attraktiv enn ei på 24, for det kan det! I mange tilfeller , kan eldre damer være mer attraktive, for dette handler ikke bare om alder, men at vi alle bærer vår alder så vanvittig forskjellig, det er bare å se seg rundt! Hvis du ikke utvider horisonten din, blir du er veldig kjedelig mann! Ts: ikke tenk på alder! Klart du kan finne en yngre mann! Jeg ser selv mye yngre ut, og kunne godt vært sammen med en som er yngre. Mange som har likt meg, har vært yngre, uten at jeg har tenkt noe mer over det. Det handler om man har kjemi med noen, om han er eldre eller yngre. Når skal folk begynne å skjønne det! De som tenkefor mye på alder, er gjerne firkantede mennesker, som lever i en boks, istedenfor å oppleve hvert individ uavhengig av alder! Det finnes satte kjerringer på 25, som det finnes kjerringer på 55. Samme med gubber! Og noen blir aldri kjerring/gubbe, uansett alder. P.S :Damer lever oftest lenger, så egentlig en veldig bra match sånn sett. Anonymous poster hash: c3480...5ea Anonymous poster hash: 7e27e...519
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Jiiises så generaliserende du er i forhold til alder...Tror du virkelig dete r så firkantet? At når ei har blitt 33-34, ser en mann om seg etter ei yngre? Hva med han selv? Hva med at ei på 34 kan være mer attraktiv enn ei på 24, for det kan det! I mange tilfeller , kan eldre damer være mer attraktive, for dette handler ikke bare om alder, men at vi alle bærer vår alder så vanvittig forskjellig, det er bare å se seg rundt! Hvis du ikke utvider horisonten din, blir du er veldig kjedelig mann! Ts: ikke tenk på alder! Klart du kan finne en yngre mann! Jeg ser selv mye yngre ut, og kunne godt vært sammen med en som er yngre. Mange som har likt meg, har vært yngre, uten at jeg har tenkt noe mer over det. Det handler om man har kjemi med noen, om han er eldre eller yngre. Når skal folk begynne å skjønne det! De som tenkefor mye på alder, er gjerne firkantede mennesker, som lever i en boks, istedenfor å oppleve hvert individ uavhengig av alder! Det finnes satte kjerringer på 25, som det finnes kjerringer på 55. Samme med gubber! Og noen blir aldri kjerring/gubbe, uansett alder. P.S :Damer lever oftest lenger, så egentlig en veldig bra match sånn sett. Anonymous poster hash: c3480...5ea Nå er det flere faktorer enn bare utseende, som sviktende fruktbarhet for eksempel. Når dama begynner å passere tredve så har hun faktisk dårlig tid på seg, og det kan være det bli stress rundt det å få barn om en av partnene ønsker det, der man kunne tatt det mer med ro med ei yngre ei. I tillegg så er det faktisk ganske enkelt. En ung dame som tar vare på seg ser bedre ut enn en eldre dame som gjør det samme. Selvfølgelig kan en eldre dame være mer attraktiv enn en yngre som ikke er så veldig attraktiv i utgangspunktet, men alder og skjønnhet korrelerer sterkt blant kvinner. Å kalle folk firkantet bare fordi de er opptatt av alder sier noe om ditt refleksjonsnivå. Anonymous poster hash: 7e27e...519
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Nå er det flere faktorer enn bare utseende, som sviktende fruktbarhet for eksempel. Når dama begynner å passere tredve så har hun faktisk dårlig tid på seg, og det kan være det bli stress rundt det å få barn om en av partnene ønsker det, der man kunne tatt det mer med ro med ei yngre ei. I tillegg så er det faktisk ganske enkelt. En ung dame som tar vare på seg ser bedre ut enn en eldre dame som gjør det samme. Selvfølgelig kan en eldre dame være mer attraktiv enn en yngre som ikke er så veldig attraktiv i utgangspunktet, men alder og skjønnhet korrelerer sterkt blant kvinner. Å kalle folk firkantet bare fordi de er opptatt av alder sier noe om ditt refleksjonsnivå. Anonymous poster hash: 7e27e...519 Beklager , men argumentene dine holder ikke. Tror du ei dame alltid vil ha en eldre mann? La oss si han er i 30 årene og har barn ifra før, som mange har. Tror du alltid en kvinne vil velge den mannen, foran en yngre som ikke har barn, når hun ikke har barn selv, som ts? Dessuten , dette med fruktbarhet har endret seg mye de siste årene, da kvinner blir stadig eldre mødre. Og menn kan heller ikke få friske barn til enhver tid da det er gjort flere undersøkelser de senere årene på at menns alder også kan ha stor betydning for fruktbarhet, friskt avkom osv. At du automatisk vil kalle ei yngre dame penere, vil jeg si er mangel på å kunne tenke og oppleve noen selv. Ei på 25 kan se mye eldre ut enn hun er, og ei på 35 kan se mye yngre ut enn hun er. Samme med menn. Så har man væremåte, klesstil, hvordan man fører seg, hvordan man generelt tar vare på seg selv. Vi er alle svært forskjellige uanvhengig av våre alder. Anonymous poster hash: c3480...5ea 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Hadde kjønnene vært omvendt hadde ingen reagert... Anonymous poster hash: 14e0c...7b3 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Lar ikke alder være avgjørende hvis det er en dame jeg liker. Det er en del som er så innmari opptatt av kun utseendet og det overfladiske. Jeg er vel så opptatt av at vi skal ha mye til felles, og trives sammen. Utseendet forandrer seg for alle i løpet av livet, det viktigste er at man går godt sammen og liker hverandre som type, da blir egentlig alt annet underordnet. Anonymous poster hash: d4c99...d34 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #16 Skrevet 7. september 2015 Finnes det unge menn i begynnelse av 20-årene som kunne tenke seg en dame i slutten av 20-årene? Jeg faller nesten utelukkende for menn som er fem-seks år yngre enn meg, uten at jeg i utgangspunktet vet alderen på dem, det er noe jeg finner ut senere. Er det håp for meg? Jeg blir ofte tatt for å være i begynnelsen av 20-årene selv, men jeg er redd jeg skremmer bort potensielle kjærester når jeg avslører alderen min. Har ubevisst latt mange menn gå i glemmeboken på grunn av alderen deres, fordi jeg automatisk tenker at de helst vil ha yngre jenter. Anonymous poster hash: 40d50...bf2 Hva tenker du om en mann som nøler med å si alderen sin ? - jo at det er negativt fremfor en som sier det rett ut enten han er 30 eller 50år ... Sier mye om selvtilliten til den enkelte, det samme er med deg også. En eldre dame enn meg som er usikker pga fødselsdatoen sin ..hmmm ? da har de akkurat like lite å tilføre som hun 19åringen på discoen... Anonymous poster hash: 1796c...c73
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #17 Skrevet 7. september 2015 Er ikke interessert i eldre damer. Nå er jeg riktig nok 24 og sikkert litt for gammel, men når jeg var interessert i eldre damer var jeg ca 18-20 og utelukkende på jakt etter enkel sex med ei dame som ikke var ute etter noe seriøst. Det er der mulighetene dine ligger. Hvis du er ute etter noe langvarig så stiller du bak i køen i forhold til yngre jenter. Anonymous poster hash: 2b563...60c Jeg er 40 og en på 24 år ville innlede et langvarig forhold med meg fordi jeg holder meg ung og var ikke satt som tydeligvis mange andre er. Er visst sånn at en del kvinner setter seg fast når de blir eldre. Det fungerer jo svært sjelden godt. Jeg sa han var altfor ung. Anonymous poster hash: bd3b3...dd6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #18 Skrevet 7. september 2015 Nå er det flere faktorer enn bare utseende, som sviktende fruktbarhet for eksempel. Når dama begynner å passere tredve så har hun faktisk dårlig tid på seg, og det kan være det bli stress rundt det å få barn om en av partnene ønsker det, der man kunne tatt det mer med ro med ei yngre ei. I tillegg så er det faktisk ganske enkelt. En ung dame som tar vare på seg ser bedre ut enn en eldre dame som gjør det samme. Selvfølgelig kan en eldre dame være mer attraktiv enn en yngre som ikke er så veldig attraktiv i utgangspunktet, men alder og skjønnhet korrelerer sterkt blant kvinner. Å kalle folk firkantet bare fordi de er opptatt av alder sier noe om ditt refleksjonsnivå. Anonymous poster hash: 7e27e...519 Hjelper jo ikke med en 22 åring hvis hun har en biologisk alder på 55 heller, da vil hun ikke få barn. Er man 35+ med biologisk alder på 20+ så er det klart mye større sjanse. Er bare her i Norge man henger etter i middelalderen med kronologisk alder? Ser flere og flere si at man skal fokusere på biologisk alder når det gjelder fertilitet. Anonymous poster hash: bd3b3...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #19 Skrevet 7. september 2015 Hva tenker du om en mann som nøler med å si alderen sin ? - jo at det er negativt fremfor en som sier det rett ut enten han er 30 eller 50år ... Sier mye om selvtilliten til den enkelte, det samme er med deg også. En eldre dame enn meg som er usikker pga fødselsdatoen sin ..hmmm ? da har de akkurat like lite å tilføre som hun 19åringen på discoen... Anonymous poster hash: 1796c...c73 Vet jeg skrev 'avslører alderen min', men det er ikke sånn at jeg holder den hemmelig for folk eller nøler med å si hvor gammel jeg er når noen spør, det vinner man vel strengt tatt ingenting på. Anonymous poster hash: 40d50...bf2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #20 Skrevet 7. september 2015 Hjelper jo ikke med en 22 åring hvis hun har en biologisk alder på 55 heller, da vil hun ikke få barn. Er man 35+ med biologisk alder på 20+ så er det klart mye større sjanse. Er bare her i Norge man henger etter i middelalderen med kronologisk alder? Ser flere og flere si at man skal fokusere på biologisk alder når det gjelder fertilitet. Anonymous poster hash: bd3b3...dd6 Kjenner du mange 22 åringer som er biologisk 55 eller? Eller er det en automatikk i at kvinner blir biologisk yngre desto eldre de blir altså? Du kan ta vare på deg opp i årene, men du kan aldri være et like optimal som en yngre dame som gjør akkurat det samme. Anonymous poster hash: 2b563...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå