Gå til innhold

Ville du solgt iPaden og kjøpt rimelig PC, eller beholdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så det har seg sånn at min kjære, flotte PC er ødelagt (lyd fungerer ikke) og jeg som redigerer videoer trenger lyd.

Jeg kjøpte meg en iPad for litt under en måned siden og er storfornøyd, men er ikke så mye plass til videoer og diverse programmer på den.

Har funnet en billig, brukt Samsung ATIV Book 15,6" uten noe skader. Ville du valgt iPaden eller den? Jeg vet ingenting om PC-er generelt, så jeg vet ikke helt...

Anonymous poster hash: e80eb...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker det rart å sammenlignet et nettbrett med en bærbar pc.

Hvis du redigerer videoer så kan du jo litt om pc, og det er vel veldig begrenset hvor mye du får redigert med en iPad.

Gå over til et bærbar pc hvis det vil dekke behovet ditt.

Skrevet

Personlig hadde jeg aldri valgt et nettbrett fremfor en PC, men jeg hadde heller ikke valgt en bærbar fremfor en skikkelig stasjonær maskin med et mekanisk tastatur, god mus, minimum to skjermer og utskiftbar hardware som jeg kan sørge for er bra nok til det jeg ønsker å bruke den til.

Ellers er vel det viktigste å se an ens egne ønsker og behov, og velge ut fra det.

Skrevet

Hva med å bare kjøpe et par høyttalere?

Anonymous poster hash: 47547...cc5

Skrevet

Hva med å bare kjøpe et par høyttalere?

Anonymous poster hash: 47547...cc5

Det skal jeg faktisk teste i kveld! Takk for tips. Det som er, er at det sitter en liten del av en plugg fast i PC-en, så PC-en tror jeg bruker øretelefoner. Har prøvd å endre til høytalerne på PC-en, men det fungerte ikke. Kan jo prøve høytalere med USB (kan teste samboerens). 

TS

Anonymous poster hash: e80eb...968

Skrevet

Det bør være mulig å få ut denne "pluggen" om du er litt nevenyttig..

Skrevet

Hva slags PC har du? det kan hende det er mulig å deaktivere aux pluggen fullstendig og tvinge maskinen til å kun bruke høytalere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...