AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Dyrlegen min nevnte dette, men jeg glemte helt å spørre om grunnen. Er det bare sånn? Anonymous poster hash: 273b8...b30
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Tisser og bæsjer unger oftere enn voksne? Du vet nok svaret selv Anonymous poster hash: 9286a...68e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Tisser og bæsjer unger oftere enn voksne? Du vet nok svaret selv Anonymous poster hash: 9286a...68e Vet du, det har jeg null oversikt over. Jeg er ikke i nærheten av hverken barn, babyer eller bleier. Ei husker jeg hvor mye jeg selv gikk på do da jeg var liten. Kan du opplyse meg, så er du grei. Du vet jo svaret. Anonymous poster hash: 273b8...b30 1
Minya Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Ja, kattunger har mye mindre fordøyelsesystem så mat og væske går raskere gjennom en liten kattunge enn en fullvoksen kattepus. Kattunger kan tisse opp til ti ganger og bæsje en tre-fire-fem ganger i døgnet de første månedene, før det sakte, men sikkert stabiliserer seg på et par-tre ganger tiss og en til to ganger bæsj i døgnet som normalen for en voksen pus. Kattunger spiser også mye og ofte mens de vokser, så det blir mye bæsj og tiss som skal gjennom en liten kropp i løpet av et døgn 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Ja, kattunger har mye mindre fordøyelsesystem så mat og væske går raskere gjennom en liten kattunge enn en fullvoksen kattepus. Kattunger kan tisse opp til ti ganger og bæsje en tre-fire-fem ganger i døgnet de første månedene, før det sakte, men sikkert stabiliserer seg på et par-tre ganger tiss og en til to ganger bæsj i døgnet som normalen for en voksen pus. Kattunger spiser også mye og ofte mens de vokser, så det blir mye bæsj og tiss som skal gjennom en liten kropp i løpet av et døgn Takk for et godt og utfyllende svar Minya, det setter jeg pris på Anonymous poster hash: 273b8...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå