AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Når jeg scroller nedover veggen på facebook får jeg bare opp en beskjed om å "Legg til venner for å se flere hendelser". oVed siden av er det en knapp der jeg kan trykke for å legge til flere venner. Det må da vel være min privatsak hvor mange venner jeg ønsker å ha? Jeg har slettet ganske mange venner det siste året, og sitter igjen med 156 venner, som jeg kjenner godt. Jeg ønsker ikke å ha alle mulige mennesker jeg aldri snakker med på, facebook, men jeg ønsker jo å kunne scrolle opp og ned på veggen, for å kanskje se på noe jeg så på i går eller sånt. Kjente dette irriterte meg nå. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: ba407...352
Fleur Delacour Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Hei Tror det var forrige helg at når jeg skrollet et stykke nedover facebokksiden, så var det stopp og det stod "Se flere hendelser". Denne knappen gikk det ikke an å trykke på, så det var ikke mye jeg fikk se. Dette gikk over i løpet av dagen eller dagen etter. Etterpå har det vært normalt.
Gjest Emera Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Det er sånn hos meg også. Facebook har nok bare fått litt hikke, det ordner seg vel etter hvert.
Gjest Emera Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Tja, det ordnet seg visst ikke likevel. Det er sånn hos meg ennå. Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå