AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Ønsker ikke en gutt med langt hår, så ble nysgjerrig nå hvor ofte man må klippe de? Og gjør dere det selv? Hvor gammel var han første gang han fikk en klipp? Anonymous poster hash: 2c316...85f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Håret vokser ca 1 cm i mnd, så hvis du ønsker å holde håret kort, så bør det ikke gå mer enn 5-6 uker max. Sønnen min var 10 mnd når jeg klipte håret ordentlig første gangen. Jeg er frisør, så gjør det såklart selv. Klipper han ca 1 gang i mnd. Anonymous poster hash: 7e706...938
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Her går det 2-3 mnd mellom hver gang, ellers blir det jo nesten ingenting hår igjen når klippen er tatt. Vi går til frisør da verken jeg eller pappaen er det. Anonymous poster hash: 8d3ff...9b9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Jeg synes det er fint med litt lengde på håret selv om han er gutt. Så jeg går til frisøren med sønnen min (2,5 år) ca hver 2.-3. måned. Synes ikke det er noe fint med smågutter med kjempekort hår. Han var forresten rundt 1,5 da han klipte seg første gang.Anonymous poster hash: 8e7a2...e56 2
fjellogvidde Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Vi klipper hjemme med maskin. Ca 2 mnd mellom hver gang. 1
-Missi- Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Er pappan som tar han med til frisøren når han syns det blir for langt. Stresser ikke noe med det der jeg, kan ha hvilken hårlengde han vil for meg. Han er 8 1/2 da så han begynner å bry seg litt, men ikke mye. har ikke peiling på hvor ofte det er, noen ganger i året kansje? selv er jeg kansje 1 gang per år, og noen år ikke det engang. Har langt hår da. Han blir tatt med til frisør, klipper ikke selv. Husker svigermor klippet bollklipp på han da han var liten 1-2 år, jeg ble sinna, seriøst bolleklipp, altså en bolle på hodet og klippet rundt
Anciol Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 (endret) 1 gang i måneden, da klipper vi han, med elektronisk klippemaskin! Han er blitt 8 år! Endret 7. september 2015 av Anciol
Ciara Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Ca hver tredje måned. Sikkert litt sjelden, men skitt au. Det er min mor som klipper dem, hun er frisør.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Klipper våre selv, ca annen- eller tredjehver måned. De er 2 og 3 år gamle. Kunne ikke falt meg inn å gå til frisør med dem, jeg har trent siden de var små. Minstemann klippet jeg første gang på barselavdelingen... Anonymous poster hash: 03b46...422
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Klipper våre selv, ca annen- eller tredjehver måned. De er 2 og 3 år gamle. Kunne ikke falt meg inn å gå til frisør med dem, jeg har trent siden de var små. Minstemann klippet jeg første gang på barselavdelingen...Anonymous poster hash: 03b46...422 Hvorfor? Anonymous poster hash: 039f9...27e 1
FruPære Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Jeg klipper det ca hver 3-4 måned. Han ble nettopp klippet og vil vel bli klippet igjen til jul. Men da vokser det seg veldig langt i mellomtiden altså! Skulle jeg ha holdt det veldig kort, så måtte han ha blitt klippet hvertfall en gang i måneden.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Hvorfor?Anonymous poster hash: 039f9...27e Fordi han var født med en veldig pussig sveis... :-) Anonymous poster hash: 03b46...422
Timseh Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 1 gang i mnd, hos frisør han var 1 år første gang.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Hver sjette måned, prøver å strekke det til da!
Furstina Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Jag har faktiskt ingen aning. Han klipps "vid behov" och så har det väl alltid varit. Ibland trimmar jag nacke och tinningar med trimmern själv, håret borde säkert klippas oftare men jag låter sonen boka tid ch gå till frisören själv (en pappa til en skolmorgon sportkompis). Ibland vill han ha helt snaggar, ibland lite längre och just nu är det rakat på sidorna med längd på toppen. Han är 11 år
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 Herregud sønnen min må egentlig klipper hver eneste månes, for håret hans gror så fort (helt utrolig faktisk, dattera mi er jo sjalu på han ) Men ja altså vi pleier å klippa han annen hver måned omtrent. Anonymous poster hash: f71e7...fd7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 Han er snart to år, og jeg synes jeg klipper ganske ofte. Tror håret hans gror ganske raskt, og så klipper jeg det ikke veldig kort, så det er begrenset hvor lenge jeg kan vente før det gror for langt. Et par ganger i måneden kanskje? Jeg klipper det selv. Er ikke frisør. Synes han blir fin, jeg! Anonymous poster hash: 0b120...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå