missfidget Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/fu...llsize/2050.jpg Har siklet etter de sko LENNNNGGE nå. Endelig har jeg kjøpt men det er nesten flau dette her... Jeg har ikke noe klær å bruke de til! :oops: Jeg kan godt kjøpe nye klær og derfor vil jeg gjerne har anbefaling hva dere synes hadde passet til de søte skoene mine som sitter bare i eske ennå....
Carmen_ Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Sort, brunt og gammelrosa (ser det ut som?) syns jeg passer veldig bra til disse skoene. Hva med ett brunt skjørt, brun cardigan og en gammelrosa topp inni? Det er fint i mine øyne i allefall. Eller gjør alt motsatt, ett sort kordskjørt, sort genser og en rosa aktig veske som matcher sløyfa på skoene? Jeans og en brun, rosa el sort topp også kan være fint. Mange muligheter. Kjempe søte sko forresten
missfidget Skrevet 17. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2004 Tusen takk for tipsen! :-)
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2004 #6 Skrevet 18. september 2004 De var veldig søte! Fine til skjørt og dongeri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå