AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Er det noen her som har coach utdannelse? Hvor lenge og hvilken skole studerte du ved? Hva jobber du som nå? Jeg vurderer selv en utdannelse her: http://www.nocna.no/ Anonymous poster hash: 52136...a4a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Kjenner en jente på 38 år som kaller seg "coach"...og hun har tatt et kurs over 5 måneder hos en annen tvilsom "coach". Tittelen/ordet er vagt og de som kaller seg det har en tvilsom og broket bakgrunn. 😒 Anonymous poster hash: ab362...433 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg tror mange har vanskelig for å ta coachyrket seriøst.Mange ser på det som et moteyrke og det finnes så mange ulike skoler og sertifiseringer. Det finnes sikkert noen coacher som er flinke,men også mye humbug der ute.Vet om f.eks.en fra Polen som kaller seg coach etter å ha tatt noen kurs.Hun reklamerer med at hun kan veilede folk i alt i fra økonomi til helse- og livsstilsrelaterte problemer,men hun har ingen formell utdanning som gjør henne kompetent til det.Synes det er skummelt at folk uten skikkelig utdanning og faglig grunnlag f.eks.gir helse- og kostholdsråd. Mitt tips er å heller ta en konkret utdanning først, f.eks.psykolog,fysioterapeut eller ernæringsfysiolog og eventuelt bygge på med noe som gir veiliedningskompetanse etterpå. Anonymous poster hash: bf971...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Coach er bare tull, svindlere hele gjengen. Anonymous poster hash: 94992...3d5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Søk på NLPAnonymous poster hash: cc397...7a8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Er det noen her som har coach utdannelse? Hvor lenge og hvilken skole studerte du ved? Hva jobber du som nå? Jeg vurderer selv en utdannelse her: http://www.nocna.no/ Anonymous poster hash: 52136...a4a Jeg har to års utdanning ved en høyskole 😊 Gjør det ordentlig. Mange som utnytter både tittel og utdanning etter bare litt kurs. Anonymous poster hash: c68fb...3b0
Sandie Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Vet om f.eks.en fra Polen som kaller seg coach etter å ha tatt noen kurs.Anonymous poster hash: bf971...ff9 Jeg tror jeg vet hvem du mener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå