Gå til innhold

Hva er normalt etter utskrapning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utskrapning etter MA for 6 uker siden og fortsatt ingen mens. Har tatt EL tester hver dag (billig strips), negative alle.

Er det sånn at EL alltid vil komme før den første menstruasjonen, eller kan det hende mensen kommer snart til tross for negative EL-tester?

Anonymous poster hash: b025d...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanlig at det tar lang tid før mens kommer etter MA, hos meg sist tok det 6 uker, og på sykehuset fikk jeg beskjed om at rundt 6 uker var vanligst. Er utrolig forskjellig hvor lang tid det tar, mistet en gang i fjor og da tok det 9 uker, så ville ikke bekymret meg helt enda :)

Tror nok ikke man må få eggløsning først, selv om det er vanlig.

Skrevet

Jeg hadde ikke utskraping, men vanlig SA. Jeg fikk mens 6 uker etter SA. Hadde ikke EL først, men jeg hadde ganske tykk slimhinne (hadde ul), så det kunne se ut som at kroppen hadde prøvd å få til noe..

Skrevet

Jeg hadde MA, med fosterdød 4 uker før det ble oppdaget ved 11 uker. Medisinsk abort. Etter 4 uker hadde jeg eggløsningstegn, og mens kom 2 uker senere. Jeg fikk beskjed om at det vanligste er at mens kommer innen 5 uker, men mange går over det. Første mens var mye kraftigere enn vanlig, vær litt obs. Man kan få blødning uten forutgående eggløsning. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...