AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 .Jeg skal bestille meg en lydbok eller to, som jeg har med på reise. Jeg har ikke peiling på bøker så hadde vært fint med noen gode tips! Kriterier: - Morsom og/eller spennende - Tilpasset folk i 20-årene - Lett å henge med på handlingen Anonymous poster hash: 1dff9...356
Cordelia Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Hundreåringen som hoppet ut vinduet og forsvant(ca tittel) kanskje. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Sjekk ut "En mann ved navn Ove" om du vil ha en morsom bok. Hundreåringen, som nevnt over, er også god! Litt samme stilen. Anonymous poster hash: a71fd...d70
Perelandra Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Bøkene til Arto Paasilinna, særlig Kollektivt selvmord. Millennium-trilogien av Stieg Larsson,hvis du ikke har lest den allerede da. Diverse norske krimforfattere, for eksempel Gunnar Staalesen,Unni Lindell, Karin Fossum eller Jo Nesbø. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Takk for alle innspill!! Flere?:-) Anonymous poster hash: 1dff9...356
annebanane Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 (endret) Jeg vet ikke om du kjenner til ham, men Michael McIntyre sin lydbok av biografien hans er ganske underholdende. Ellers er Lena Dunhams "not that kind of girl" bra. Det er noe annet en klassisk skjønnlitteratur iallefall, så har du noe variasjon. Endret 10. september 2015 av Moonwalker 2
Perelandra Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Hva med å ta en tur til bibliotekfolket og se hva de har der? Kanskje du også kan få noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå