Petalouda Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hva tar du på deg hvis du skal på ball, eller i et vinterbryllup eller et annet tilsvarende sted der du har lang kjole? Over kjolen, mener jeg? Gjerne bilde.
peppermyntete Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Tjukk vinterjakke, sannsynligvis en litt penere en i ull. Den skal stort sett bare henge i en garderobe uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg har et par ullkåper som stort sett bare brukes til slike anledninger. Har jeg planer om å tilbringe lenger tid ute (f.eks. rakettoppskyting på nyttårsaften) sørger jeg for ekstra strømper/jakker/sjal etc. jeg kan ta på meg om det trengs, eller kryper til korset og tar den tykke, varme, uelegante boblejakka. Anonymous poster hash: d02f9...8e5
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Ullkåpe Men før jeg skaffa meg det brukte jeg bare vanlig vinterjakke.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Pelskåpe eller sort ullkåpe med gullknapper og et pent stort sjal Anonymous poster hash: 1a6a3...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå