Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I morgen har jeg tenkt å brenne av noen penger på BodyShop.

Noen som vil hjelpe meg?

Gi meg tips om morsomme, søte, fine og ikke minst GODE ting jeg burde kjøpe der.

Alt fra hår til hud.....osv osv osv.

Blir glad for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å gå litt lei Body Shop selv....De har så sjelden nye ting, og jeg gidde ikke kjøper hår produkter der...

Siste kjøp var Almond Oil Balm and Intensive Hand Cream. Lukten har gjørt meg litt smal-kvalmen etter hvert men det virker utrolig godt selv om det tar lang tid å smører inn...

Om sommeren var jeg hekta på Dry Oil Spray-fantastisk alternativ til å bruke lotion nå det var varmt og dessuten ga en fantastisk glans. Ikke så praktisk nå siden det bare smitter over på klærne....

Har hørt at de har en ny parfyme serie, som skal være veldig godt.

Mange snakker om Body Butters, og de er grei å ha. Liker å smøre meg inn med de nå etter jeg har barbert beina, for å bevare fuktighet, det virker veldig godt.

Jeg har hørt mange som skryter om de kulene som fås i mange nyanser gull og lys rosa som rouge/blush, mener de er veldig godt også.

Ellers kan jeg anbefale den masserings-olje. Vet du hva jeg bruker den HELE tid. Etter jeg har barbert beina, bruker en bomullsdot med den olje på for å massere inne på neglene....DEN er godt!!

Skrevet

Før hadde de en kokos-serie for kropp og hår.

Den var helt perfekt!

Kjempe fin til håret og lukta fantastisk.

Men hvis jeg ikke tar helt feil finnes den ikke lenger.

Men det er verdt et forsøk å spørre. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og!

vet noen forskjellene på disse kremene??

bortsett fra lukt og sånn

Gjest Anonymous
Skrevet

body butter er bra ja!! forskjellen på de ulike kremene er vel hva de er lagt for. normal, fet eller tørr hud. jeg for min del likte veldig godt blåbær butter :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og!

Samme her. Kjøpte en lipbutter til leppene der forleden.

Akkurat samme lukt og utseende som bodybutteret.

God! :) Men prisen var ikke fullt så god; 70 kr for en liten boks.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme her. Kjøpte en lipbutter til leppene der forleden.

Akkurat samme lukt og utseende som bodybutteret.

God! :) Men prisen var ikke fullt så god; 70 kr for en liten boks.

HVa lukter oliven egentlig? :-?

Gjest Tristessa
Skrevet

Tja, det lukter ikke som toscanerne som ligger i lake i kjøleskapet mitt, for å si det sånn. Olivenproduktene til TBS lukter fresht mer enn noe annet, synes jeg.

Skrevet

Håndkremen av hemp. Husker ikke hva den heter, men den gjør underverker for den tørre huden på hendene mine.

Smører dem inn før jeg legger meg hver kveld, og hendene blir silkemyke :-)

Skrevet

Ellers kan jeg anbefale den masserings-olje. Vet du hva jeg bruker den HELE tid. Etter jeg har barbert beina, bruker en bomullsdot med den olje på for å massere inne på neglene....DEN er godt!!

Har du navnet på den du bruker?!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er avhengig av Passion Fruit cleansing gel - alt annet gir meg kviser og fet eller tørr hud.

Skrevet

Jeg liker også bodybutter-ne; oliven og druekjerne er favorittene, men akkurat nå har jeg den med paranøtt (som i mine øyne lukter litt for sterkt).

Ellers er solpudderet bra, hvis du har behov for det, og lipglossen som heter Liquid Lip Colour; ikke så seig, og tørker ikke ut leppene.

Skrevet

Har du navnet på den du bruker?!

Det er bare Body Shop sin massasje olje...uten lukt. Det står på flaske, "The Body Shop Massage Oil"....Det var dessuten kjøpte noen år siden så det kan være navnet har skiftet...

Skrevet

Ellers er solpudderet bra, hvis du har behov for det,

Har akkurat kjøpt meg dette, og liker det veldig godt!! :)

Skrevet

Jeg vil anbefale brush on buff i caramel. Gir skikkelig glød :) Ellers er jeg kjempefornøyd med seaweed-peelingen til body shop!

Skrevet
Jeg vil anbefale brush on buff i caramel. Gir skikkelig glød :)

Så det blir ikke alt for glitrende?

Har lyst å prøve de der, men er redd for å bli FOR glitrende i dagslys...

Er den veldig mørk?

Håper at de skal være det jeg ville Guerlain solpudder skulle være :-?

Og NEI, jeg er ikke typen til å ta med speil utenfor butikken - NEVER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...