AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Av en eller annen sinnsyk grunn ble jeg valgt til å styre en velferdskasse på jobben ( jeg var syk når det var valg) ikke store kassa men den har til hensikt å glede og overraske i hverdagen, vi er 3 i denne velferdsguppen og alle ikke kreative økonomer...hva ville gledet deg når du kom på jobb en mandagsmorgen? Noen morsomme ideer fra din arbeidsplass du har lyst til å dele? Anonymous poster hash: 21d1a...094
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Å, jeg digger å finne på ulike overraskelser til mine kolleger. Styrer ikke en velferdskasse, betaler selv, så det blir jo ikke dyre ting. Eksempler; Knytte gul smilefjes-ballong til dørhåndtaket på kontoret Gå en runde utpå dagen og spandere smil-sjokolade Legge en hjertesjokolade (a la slike man får kjøpt i små nett på Nille) på pulten Kjøpe sjokoladekalender til i desember Lage "høstkosepakke" med stearinlys, et fint stort høstløv og en pk rett-i-koppen-kakao Påskegodt når det er riktig tid for det Telysglass med lys til å pynte med på kontoret (hvis dere har lov å tenne lys da) Et lite dikt utskrevet eller sendt pr mail Fredagsvafler Is og kjeks til fredagskaffen Anonymous poster hash: c1126...aef 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Spørs hvordan dere har det på jobb (miljø, utforming, hvordan dere sitter), men nå når høstmørket kommer krypende, tenker jeg noe som gir en fin start på dagen. Levende lys, fin musikk og litt ekstra tid til morgenkaffen sammen. Kanskje nybakte boller. Til lunsj på fredag lager du litt fest og moro. Det er helg! Markere advent, påske og sånne dager. Overraskelser på bursdager, ikke nødvendigvis høyt og lystig til alle. Noen setter kanskje mer pris på en enkel blomst på pulten, mens andre vil ankomme til bursdagssang om morgenen. Lag noe som er litt personlig til hver enkelt, noe som viser at de settes pris på og at man merker deres tilstedeværelse på jobb. Anonymous poster hash: 18dae...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå