AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg har "alltid" brukt den Kikkoman-soyasausen. Lurer på om det finnes andre typer soyasaus som er enda bedre? Hvilken liker du best? Anonymous poster hash: 7f4fe...bd3
udir Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Jeg bruker en saltredusert type, Pearl river bridge. Men bruker egentlig søt soyasaus oftere enn vanlig soyasaus.
Sølvrosen Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Jeg bruker vanligvis saltredusert kikkoman. Saltredusert fordi jeg ofte kombiner det med buljong, og kikkoman fordi det er den store flasken med saltredusert soyasaus de har på invandringsbutikken jeg handler på.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Saltredusert kikkoman. Den vanlige er så salt at jeg sliter med å motstå refleksen til å spytte ut igjen. Anonymous poster hash: 53392...793
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Den på kinsarvik. Den uten hvete, tror det er denne http://www.kinsarvik.no/products/32688-clearspring-tamari-soya-saus-okologisk-500-ml.aspx Anonymous poster hash: 7ce91...5f7
Gjest Dårris Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 En glutenfri en, men husker ikke hva den heter. Er ikke Kikkoman sin selv om den er ålreit den og.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 jeg bruker den vanlige kikkoman sausen, selv om den er salt men jeg bruker ikke annet salt i tilleggAnonymous poster hash: e6aac...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå