AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg lurer på om det er noen firmaer som kan komme hjem til deg og lage middag hver dag? De eneste løsningen vi vet om er folk som har aupair etc. men da må de jo bo hos oss og det ønsker vi ikke. Finnes det noen som kan komme hjem til oss lage midag og så dra igjen...? Anonymous poster hash: 7924a...f8c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Sikkert- hvis dere legger ut en annonse og ber om hjelp til middagslagingen! Anonymous poster hash: 9c0db...f30
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg har også sett etter firmaer som tilbyr denne tjenesten. Har ikke funnet noen.Anonymous poster hash: 00412...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Du kan jo ansette en kokke eller en hushjelp som ikke er tilknyttet et firma. Anonymous poster hash: 0621f...f23 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Du kan jo ansette en kokke eller en hushjelp som ikke er tilknyttet et firma. Anonymous poster hash: 0621f...f23 Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...Anonymous poster hash: 7924a...f8c
bonsaijenta Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg har en bekjent som gjør det, og jeg har booket henne privat tidligere og er kjempefornøyd. Hun er egentlig utdannet kokk og har jobbet på fancy steder, men har måttet gi seg pga ubekvemme arbeidstider. Tror ikke hun gjør det hver dag, men kun enkelte ganger.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...Anonymous poster hash: 7924a...f8c Lys ut stilling på Finn og hos Nav. Anonymous poster hash: 0621f...f23
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Du kan gjøre et forsøk under "Småjobber" på finn.no.Anonymous poster hash: 44e09...01e
Thorn Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Har sett private tilby dette via kjøp og salg-grupper på facebook, men aldri firma.
FreeLife Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Jeg har også sett etter firmaer som tilbyr denne tjenesten. Har ikke funnet noen.Anonymous poster hash: 00412...4f3 Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...Anonymous poster hash: 7924a...f8c Jeg lurer på om det er noen firmaer som kan komme hjem til deg og lage middag hver dag? De eneste løsningen vi vet om er folk som har aupair etc. men da må de jo bo hos oss og det ønsker vi ikke. Finnes det noen som kan komme hjem til oss lage midag og så dra igjen...? Anonymous poster hash: 7924a...f8c Kan du/dere sende meg en personlig melding? Er veldig interessert i hvordan dere tenker omkring dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå