Gå til innhold

Tjeneste/firma som lager middag hjemme hos deg hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen firmaer som kan komme hjem til deg og lage middag hver dag? De eneste løsningen vi vet om er folk som har aupair etc. men da må de jo bo hos oss og det ønsker vi ikke. Finnes det noen som kan komme hjem til oss lage midag og så dra igjen...?

Anonymous poster hash: 7924a...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert- hvis dere legger ut en annonse og ber om hjelp til middagslagingen!

Anonymous poster hash: 9c0db...f30

Skrevet

Jeg har også sett etter firmaer som tilbyr denne tjenesten. Har ikke funnet noen.

Anonymous poster hash: 00412...4f3

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo ansette en kokke eller en hushjelp som ikke er tilknyttet et firma.

Anonymous poster hash: 0621f...f23

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo ansette en kokke eller en hushjelp som ikke er tilknyttet et firma.

Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...

Skrevet

Jeg har en bekjent som gjør det, og jeg har booket henne privat tidligere og er kjempefornøyd. Hun er egentlig utdannet kokk og har jobbet på fancy steder, men har måttet gi seg pga ubekvemme arbeidstider.

Tror ikke hun gjør det hver dag, men kun enkelte ganger.

Skrevet

Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...Anonymous poster hash: 7924a...f8c

Lys ut stilling på Finn og hos Nav.

Skrevet

Du kan gjøre et forsøk under "Småjobber" på finn.no.

Anonymous poster hash: 44e09...01e

Skrevet

Har sett private tilby dette via kjøp og salg-grupper på facebook, men aldri firma.

Skrevet

Jeg har også sett etter firmaer som tilbyr denne tjenesten. Har ikke funnet noen.

Anonymous poster hash: 00412...4f3

Men hvor finn jeg det? Noen som er villig til å komme hit, lage mat og så dra...

Jeg lurer på om det er noen firmaer som kan komme hjem til deg og lage middag hver dag? De eneste løsningen vi vet om er folk som har aupair etc. men da må de jo bo hos oss og det ønsker vi ikke. Finnes det noen som kan komme hjem til oss lage midag og så dra igjen...?

Kan du/dere sende meg en personlig melding? Er veldig interessert i hvordan dere tenker omkring dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...