AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Det ble slutt mellom meg og eksen for to år siden og jeg har datet mye siden den gang. Jeg har prøvd sukker, Tinder, kolleger og andre interesserte. Tipper det er sånn 10 menn tilsammen. Jeg har prøvd å være åpen og datet noen jeg vanligvis ikke ville sagt ja til, men det har ikke gått bra. To av datene har vært i en periode på et par mnd, den siste ble avsluttet i dag. Jeg kjenner at jeg er utrolig lei nå. Jeg blir 35 år om bare et par mnd og føler at tiden løper litt fra meg. Jeg har god jobb, egen leilighet og bil. Alt er på stell. Jeg er stresset for jeg ikke har barn og føler folk ser ned på meg siden jeg er 34 år og barnløs. har samtidig bare fått en sånn gi-opp følelse fordi det ser ikke ut til å ordne seg. Jeg lurer egentlig på hva verdien min på dating markedet. Her jeg en attraktiv kandidat for menn? Anonymous poster hash: 09e62...875
Gjest Castielz Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Det ble slutt mellom meg og eksen for to år siden og jeg har datet mye siden den gang. Jeg har prøvd sukker, Tinder, kolleger og andre interesserte. Tipper det er sånn 10 menn tilsammen. Jeg har prøvd å være åpen og datet noen jeg vanligvis ikke ville sagt ja til, men det har ikke gått bra. To av datene har vært i en periode på et par mnd, den siste ble avsluttet i dag. Jeg kjenner at jeg er utrolig lei nå. Jeg blir 35 år om bare et par mnd og føler at tiden løper litt fra meg. Jeg har god jobb, egen leilighet og bil. Alt er på stell. Jeg er stresset for jeg ikke har barn og føler folk ser ned på meg siden jeg er 34 år og barnløs. har samtidig bare fått en sånn gi-opp følelse fordi det ser ikke ut til å ordne seg. Jeg lurer egentlig på hva verdien min på dating markedet. Her jeg en attraktiv kandidat for menn? Anonymous poster hash: 09e62...875 Du er DEFINITIVT mer attraktiv enn en kvinne med barn.
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 selvfølgelig er du det,jeg vil påstå å si at verdien din er større en ei dame med barn,jeg ville ihvertfall likt å treffe en som ikke har barn,da jeg vil at barna skal være mine egne og ikke en annen mann sine. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 For å ikke snakke om hvor atraktiv du er på jobbmarkedet. Jeg er 34, blir 35 om et par mnd selv. Ingen barn( frivillig barnløs) og det er ikke et minus hos det motsatte kjønn. Det er min erfaring ihvertfallAnonymous poster hash: c7736...a74 4
Ruccula Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Det ble slutt mellom meg og eksen for to år siden og jeg har datet mye siden den gang. Jeg har prøvd sukker, Tinder, kolleger og andre interesserte. Tipper det er sånn 10 menn tilsammen. Jeg har prøvd å være åpen og datet noen jeg vanligvis ikke ville sagt ja til, men det har ikke gått bra. To av datene har vært i en periode på et par mnd, den siste ble avsluttet i dag. Jeg kjenner at jeg er utrolig lei nå. Jeg blir 35 år om bare et par mnd og føler at tiden løper litt fra meg. Jeg har god jobb, egen leilighet og bil. Alt er på stell. Jeg er stresset for jeg ikke har barn og føler folk ser ned på meg siden jeg er 34 år og barnløs. har samtidig bare fått en sånn gi-opp følelse fordi det ser ikke ut til å ordne seg. Jeg lurer egentlig på hva verdien min på dating markedet. Her jeg en attraktiv kandidat for menn? Anonymous poster hash: 09e62...875 Som personen over sier, så er du nok mye mer attraktiv enn en kvinne med barn. Itillegg har du god jobb og er ikke hjelpesløs. Du klarer deg selv Det er nok store sjangser for at du finner deg en mann,men det kan nok hende at du må godta en mann som kanskje har barn fra før 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg lurer egentlig på hva verdien min på dating markedet. Her jeg en attraktiv kandidat for menn? Jeg er 35. Jeg skjønner at du er stresset med tanke på den biologiske klokka og fødsel av barn. Du vet sikkert selv at sannsynligheten for å få barn med genetiske feil øker med alder. Jeg kjenner endel på stresset selv, for også fars alder spiller inn i det regnestykket der. Når det er sagt, Jeg hadde nok blitt med på date, og din alder hadde ikke vært en deal breaker for meg dersom vi hadde funnet tonen. For å være ærlig så vet jeg ikke om jeg har lyst på barn. Anonymous poster hash: 7073c...5e3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Hvor attraktiv du er på datingmarkedet kommer jo an på hvem du er og hvor attraktiv du er, mest av alt. Du har kanskje noe mindre muligheter enn da du var 25 - om ikke annet fordi en del menn som vil slå seg til ro har gjort det, eller velger kvinner noe yngre enn dem selv. Men det betyr ikke at håpet er ute, bare at du må justere deg deretter. Ikke bruk Tinder. Som app er den laget i utgangspunktet for mennesker i tyveårene. Jeg bryr meg ikke om du kjenner noen som kjenner noen som fant noen der - sjansen for at det fungerer for deg er lav - selv yngre kvinner opplever at de kaster bort tiden der, men de har i det minste tid å kaste bort. Hvor ofte treffer du nye menn? Gjennom jobb, andre venner, hobbyer? Nettdating er fint som et supplement, men ikke som eneste kanal. Hvis du må basere deg på det må du antakeligvis utvide nettverket litt. Som allerede nevnt kommer sjansene dine an på hvor attraktiv du er - og det viktige for menn er ikke egen leilighet, bil og god jobb. Det er fysisk attraktivitet, hvor sosial intelligent du er, hvor feminin, hvor sjarmerende, sympatisk, morsom å tilbringe tid med osv. Anonymous poster hash: 7e132...532 9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Som allerede nevnt kommer sjansene dine an på hvor attraktiv du er - og det viktige for menn er ikke egen leilighet, bil og god jobb. Det er fysisk attraktivitet, hvor sosial intelligent du er, hvor feminin, hvor sjarmerende, sympatisk, morsom å tilbringe tid med osv. Helt enig. Anonymous poster hash: 7073c...5e3 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Hvor attraktiv du er på datingmarkedet kommer jo an på hvem du er og hvor attraktiv du er, mest av alt. Du har kanskje noe mindre muligheter enn da du var 25 - om ikke annet fordi en del menn som vil slå seg til ro har gjort det, eller velger kvinner noe yngre enn dem selv. Men det betyr ikke at håpet er ute, bare at du må justere deg deretter. Ikke bruk Tinder. Som app er den laget i utgangspunktet for mennesker i tyveårene. Jeg bryr meg ikke om du kjenner noen som kjenner noen som fant noen der - sjansen for at det fungerer for deg er lav - selv yngre kvinner opplever at de kaster bort tiden der, men de har i det minste tid å kaste bort. Hvor ofte treffer du nye menn? Gjennom jobb, andre venner, hobbyer? Nettdating er fint som et supplement, men ikke som eneste kanal. Hvis du må basere deg på det må du antakeligvis utvide nettverket litt. Som allerede nevnt kommer sjansene dine an på hvor attraktiv du er - og det viktige for menn er ikke egen leilighet, bil og god jobb. Det er fysisk attraktivitet, hvor sosial intelligent du er, hvor feminin, hvor sjarmerende, sympatisk, morsom å tilbringe tid med osv. Anonymous poster hash: 7e132...532 Jeg har ofte fått høre at jeg er en flott dame med fin kropp. Jeg trener ca fire ganger i uken og holder meg godt. Når det gjelder den sosiale intelligensen er den absolutt på plass. Har mange venninner og jeg er en som de føler de kan ringe til hvis det er noe de trenger råd eller tips til. Jeg trodde dette skulle hjelpe meg på datingmarkedet, men den gang ei. Etter eksen som hadde barn har jeg bevisst datet menn som er uten barn og da blir de gjerne yngre. Men jeg kjenner at jeg nok trenger en som er eldre, har litt mer livserfaring og ro. Føler at jeg har sløst bort tiden min på å lete etter yngre menn av feile grunner, har lyst å være mer tro mot meg selv og se om jeg finner en som er mer moden. Jeg er klar over at da har de sannsynligvis barn, men det er greit. Anonymous poster hash: 09e62...875
Gjest Captain Hook Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Du har en god sjanse du ts Til og med jeg kunne gått etter deg, selv om jeg er 25 ;D Ikke stress selv om du ikke har barn. Barn er ikke alt her i livet. Tenk på alt du kan gjøre når du ikke har barn. De som ser ned på deg er bare sjalu for du har mer frihet enn dem. Selv kan jeg godt få barn en gang, men det er ikke noe jeg er nødt til. Jeg klarer meg fint uten Klarer meg nok fint med også, men jeg vil aldri har mer enn 2 barn. Helst 1.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Du har en god sjanse du ts Til og med jeg kunne gått etter deg, selv om jeg er 25 ;D Ikke stress selv om du ikke har barn. Barn er ikke alt her i livet. Tenk på alt du kan gjøre når du ikke har barn. De som ser ned på deg er bare sjalu for du har mer frihet enn dem. Selv kan jeg godt få barn en gang, men det er ikke noe jeg er nødt til. Jeg klarer meg fint uten Klarer meg nok fint med også, men jeg vil aldri har mer enn 2 barn. Helst 1. Takk! Godt å vite det er håp TSAnonymous poster hash: 09e62...875 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 er jeg en attraktiv kandidat for menn?Anonymous poster hash: 09e62...875 Ikke så lett å svare på da. Du virker jo attraktiv på papiret, ville faktisk sagt i øvre sjiktet om du er pen og fungerer bra sosialt, alt på stell, osv. Men er jo umulig for oss som ikke kjenner deg å vite hvorfor det ikke går din vei og om du gjør noe galt eller kanskje bare har litt uflaks. Mann28 Anonymous poster hash: 8bf07...9f9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Jeg har ofte fått høre at jeg er en flott dame med fin kropp. Jeg trener ca fire ganger i uken og holder meg godt. Når det gjelder den sosiale intelligensen er den absolutt på plass. Har mange venninner og jeg er en som de føler de kan ringe til hvis det er noe de trenger råd eller tips til. Jeg trodde dette skulle hjelpe meg på datingmarkedet, men den gang ei. Etter eksen som hadde barn har jeg bevisst datet menn som er uten barn og da blir de gjerne yngre. Men jeg kjenner at jeg nok trenger en som er eldre, har litt mer livserfaring og ro. Føler at jeg har sløst bort tiden min på å lete etter yngre menn av feile grunner, har lyst å være mer tro mot meg selv og se om jeg finner en som er mer moden. Jeg er klar over at da har de sannsynligvis barn, men det er greit.Anonymous poster hash: 09e62...875 Virker som om du har en god plan i hvert fall. Yngre menn ER en dårlig ide for din aldersgruppe og som regel bortkastet tid. Det er klart det er noen som får det til å fungere, det er det alltid. Men livet er lettere om man ikke ser på seg selv som unntaket i alle situasjoner. De fleste menn ser etter en kvinne som er yngre enn dem selv for et langvarig forhold, og de fleste bruker lenger tid på å bli klare for ekteskap og barn. Da trenger du ikke en evt. aldersforskjell på toppen av det hele - det er å bevisst sette seg i en presset situasjon. Fint du er åpen for menn med barn - de som er mest aktuelle for deg er nettopp menn som er noen år eldre og fraskilte. Og de er nok veldig interessert i en attraktiv og sympatisk 34-åring. Jeg ville utvidet den sosiale kretsen enda mer, kanskje tatt opp et par nye hobbyer. Vet venner og familie at du er åpen for en mann? Anonymous poster hash: 7e132...532 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Er forøvrig helt enig med det som ble skrevet om Tinder. Jeg prøvde å kun velge ut de som jeg absolutt kunne tenke meg å date. Prøvde å danne meg et bilde av bildene og tekstene som ble skrevet. Men fant ut at det virkelig ikke er appen for meg. På Sukker er det akkurat de samme ansiktene som var der før jeg ble kjæreste med eksen og det begynner seriøst å bli noen år siden. Derfor føler jeg at det er veldig bortkastet tid egentlig. Man skal ha bra flaks hvis man treffer noen gjennom de tingene der. TSAnonymous poster hash: 09e62...875
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Ikke så lett å svare på da. Du virker jo attraktiv på papiret, ville faktisk sagt i øvre sjiktet om du er pen og fungerer bra sosialt, alt på stell, osv. Men er jo umulig for oss som ikke kjenner deg å vite hvorfor det ikke går din vei og om du gjør noe galt eller kanskje bare har litt uflaks. Mann28 Anonymous poster hash: 8bf07...9f9 Jeg tror jeg begynte å date av feil grunner, at jeg ikke ville være alene. Etterhvert som jeg fant mer roen så prøvde jeg kun å date de som jeg tenkte kunne være en god match, men som jeg skrev over så var det mye ut fra at de ikke hadde barn. Nå har jeg kommet dit at jeg prøver å tenke hvilken type mann som jeg kan trives med, sett bort i fra barn og alt. Det må være en som er moden og får meg til å føle meg trygg. Tror jeg har ødelagt litt for meg selv med meningsløs dating der jeg har leitet etter partner på feile premisser. Men man lærer så lenge man lever forhåpentligvis... TSAnonymous poster hash: 09e62...875
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Du er DEFINITIVT mer attraktiv enn en kvinne med barn. Så enhver barnløs kvinne er liksom mer attraktiv enn en kvinne med barn? Det er det dummeste jeg har hørt! At det er de minst attraktive mennene som gjerne står uten barn når de nærmer seg førti er vel de fleste enige om. Så hvorfor skulle ikke det samme gjelde kvinner? Riktignok får også enkelte mindre attraktive kvinner barn, men det samme gjelder da menn. I barnehagen mitt barn går er det et par råflotte, hyggelige alenemødre blant mødrene. Tilsvarende har jeg en enslig, tykkfallen, barnløs nabo. Hvem av dem er mest attraktive for menn montro? Det må være den tjukke naboen min det da. Hun som er så attraktiv som 35-åring at ingen har ønsket å etablere seg med henne. Attraktivitet handler selvsagt om totalpakken. Om man har barn eller ikke er bare én faktor som kan spille inn. Anonymous poster hash: 7660b...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #17 Skrevet 6. september 2015 Virker som om du har en god plan i hvert fall. Yngre menn ER en dårlig ide for din aldersgruppe og som regel bortkastet tid. Det er klart det er noen som får det til å fungere, det er det alltid. Men livet er lettere om man ikke ser på seg selv som unntaket i alle situasjoner. De fleste menn ser etter en kvinne som er yngre enn dem selv for et langvarig forhold, og de fleste bruker lenger tid på å bli klare for ekteskap og barn. Da trenger du ikke en evt. aldersforskjell på toppen av det hele - det er å bevisst sette seg i en presset situasjon. Fint du er åpen for menn med barn - de som er mest aktuelle for deg er nettopp menn som er noen år eldre og fraskilte. Og de er nok veldig interessert i en attraktiv og sympatisk 34-åring. Jeg ville utvidet den sosiale kretsen enda mer, kanskje tatt opp et par nye hobbyer. Vet venner og familie at du er åpen for en mann? Anonymous poster hash: 7e132...532 Jeg prøvde et par nye hobbyer i fjor, sånn som klatring og foto. Klatring var veldig kjekt, men man er ofte avhengig av å ha en klatrepartner når man skal i klatrehallen. Og jeg er ikke så flink enda at jeg tør å klatre med fremmede. Men er åpen for tips til andre hobbyer hvis noen vet om noe kjekt. Jeg går mye turer og trener så jeg liker å være aktiv TSAnonymous poster hash: 09e62...875
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Så enhver barnløs kvinne er liksom mer attraktiv enn en kvinne med barn? Det er det dummeste jeg har hørt! At det er de minst attraktive mennene som gjerne står uten barn når de nærmer seg førti er vel de fleste enige om. Så hvorfor skulle ikke det samme gjelde kvinner? Riktignok får også enkelte mindre attraktive kvinner barn, men det samme gjelder da menn. I barnehagen mitt barn går er det et par råflotte, hyggelige alenemødre blant mødrene. Tilsvarende har jeg en enslig, tykkfallen, barnløs nabo. Hvem av dem er mest attraktive for menn montro? Det må være den tjukke naboen min det da. Hun som er så attraktiv som 35-åring at ingen har ønsket å etablere seg med henne. Attraktivitet handler selvsagt om totalpakken. Om man har barn eller ikke er bare én faktor som kan spille inn.Anonymous poster hash: 7660b...1fa Skal love deg at det betyr mye for mange menn.Uansett om du liker det eller ei vil de fleste menn foretrekke å ikke måtte ta seg av andres unger,og alle baggasjen og styret som følger med. Anonymous poster hash: 30cc9...345 10
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Jeg prøvde et par nye hobbyer i fjor, sånn som klatring og foto. Klatring var veldig kjekt, men man er ofte avhengig av å ha en klatrepartner når man skal i klatrehallen. Og jeg er ikke så flink enda at jeg tør å klatre med fremmede. Men er åpen for tips til andre hobbyer hvis noen vet om noe kjekt. Jeg går mye turer og trener så jeg liker å være aktiv TSAnonymous poster hash: 09e62...875 - DNT pleier å arrangere singelturer for folk mellom 25-40. - Det finnes treningsgrupper man kan være med i. Enten private via bekjente eller arrangert av treningssenter eller andre. Løpegrupper f.eks. - Dansekurs? - Meld deg som frivillig på en festival eller et arrangement (f.eks. Vinjerock) - Sjekk ut meetup.com. Der er det mange interessergrupper, ihvertfall dersom du bor i Oslo. Mange muligheter... Anonymous poster hash: 7073c...5e3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Skal love deg at det betyr mye for mange menn.Uansett om du liker det eller ei vil de fleste menn foretrekke å ikke måtte ta seg av andres unger,og alle baggasjen og styret som følger med.Anonymous poster hash: 30cc9...345 Jeg skjønner at mange vil velge bort en kvinne fordi hun har barn. Poenget mitt var at enhver kvinne uten barn ikke nødvendigvis vil være mer attraktiv på markedet enn en kvinne med barn. Se deg rundt: det florerer av par der den ene har barn fra før. Det finnes også en god del evigsingle barnløse kvinner.Anonymous poster hash: 7660b...1fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå