AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3213417/Why-men-thinner-women-attractive-Scientists-say-evolutionary-fitness-makes-slimmer-females-appealing.htmlMen find thinner women attractive because they associate their body shape with youth, fertility and a lower risk of disease. Anonymous poster hash: 0da39...5c3
Gjest Castielz Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 For meg er det få ting som er mer frastøtende enn ei feit jente. Å gå ned i vekt, om man ikke har sykdom, er utrolig enkelt!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Artikkelen det er hentet fra, i tilfellet noen skulle kritisere den første linken: https://peerj.com/articles/1155/Anonymous poster hash: 0da39...5c3
frk91 Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Er ikke dette en selvfølge? På lik linje som at de fleste damer synes slanke/veltrente menn er penest. 13
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Jeg er mann og egentlig litt uenig med artikkelen. Jeg synes ikke tynne kvinner ser yngre ut, i hvert fall ikke når de blir litt eldre. Synes man ser yngre ut om man har litt fett på kroppen. Anonymous poster hash: 82fc6...d1d 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg er mann og egentlig litt uenig med artikkelen. Jeg synes ikke tynne kvinner ser yngre ut, i hvert fall ikke når de blir litt eldre. Synes man ser yngre ut om man har litt fett på kroppen. Anonymous poster hash: 82fc6...d1d Edit: samme med menn, de ser også yngre ut om de har litt fett i ansiktet. Anonymous poster hash: 82fc6...d1d
bukken83 Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Såklart er slanke trente jenter mest attraktivt. Hvem vil ha noen som lever usundt? 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Såklart er slanke trente jenter mest attraktivt. Hvem vil ha noen som lever usundt?Hvem vil ha noen som ikke kan stave usunt? Anonymous poster hash: f4474...23e 30
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 For meg er det få ting som er mer frastøtende enn ei feit jente. Å gå ned i vekt, om man ikke har sykdom, er utrolig enkelt! Helt klart men det er en stor mellomting med og være beinrangel å det og være feit. Anonymous poster hash: 90402...fe8 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Det eneste som overrasket meg med denne testen er at det ikke bare var menn som svarte dette, men også kvinner. Jeg har en bmi på 18 og får ofte kommentarer fra store damer, kommentarer som går på matmengde og spiseforstyrrelser. ("Skal du ikke spise mer?", "skal DU ha mer? Har du plass til det?", "du trenger mer fett på kroppen" osv) Menn har aldri sagt noe negativt om størrelsen min, tvert imot.Anonymous poster hash: 22ecd...3dc 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Det eneste som overrasket meg med denne testen er at det ikke bare var menn som svarte dette, men også kvinner. Jeg har en bmi på 18 og får ofte kommentarer fra store damer, kommentarer som går på matmengde og spiseforstyrrelser. ("Skal du ikke spise mer?", "skal DU ha mer? Har du plass til det?", "du trenger mer fett på kroppen" osv) Menn har aldri sagt noe negativt om størrelsen min, tvert imot.Anonymous poster hash: 22ecd...3dc Samme her.Har bmi 18,7 og føler meg helt normal (hvilket jeg også er..).Negative kommentarer kommer utelukkende fra damer og gjerne de som selv sliter med vekten.Mange tror jeg aldri spiser noenting, men sannheten er jo at jeg spiser mange tusen kalorier mer enn det de ofte gjør.De som lever på sukkerfrie pastiller og lettbrus og ødelegger kroppen sin. Anonymous poster hash: a4eaf...bbb 1
frk91 Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Det eneste som overrasket meg med denne testen er at det ikke bare var menn som svarte dette, men også kvinner. Jeg har en bmi på 18 og får ofte kommentarer fra store damer, kommentarer som går på matmengde og spiseforstyrrelser. ("Skal du ikke spise mer?", "skal DU ha mer? Har du plass til det?", "du trenger mer fett på kroppen" osv) Menn har aldri sagt noe negativt om størrelsen min, tvert imot. Signerer denne. Har aldri fått høre fra menn at jeg er for tynn, damer derimot. Nærmest daglig får jeg høre at jeg er for tynn. Tenker som så at de sier det av misunnelse, jeg har en sunn og slank kropp, nekter å legge på meg. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Dette er kulturelt. Anonymous poster hash: 51042...3c0 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 "Tynn" kan jo være alt mulig da. Man må ikke være str 32 for å være tynn/normalvektig. Anonymous poster hash: 2b450...20a 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Det eneste som overrasket meg med denne testen er at det ikke bare var menn som svarte dette, men også kvinner. Jeg har en bmi på 18 og får ofte kommentarer fra store damer, kommentarer som går på matmengde og spiseforstyrrelser. ("Skal du ikke spise mer?", "skal DU ha mer? Har du plass til det?", "du trenger mer fett på kroppen" osv) Menn har aldri sagt noe negativt om størrelsen min, tvert imot.Anonymous poster hash: 22ecd...3dc Samme her.Har bmi 18,7 og føler meg helt normal (hvilket jeg også er..).Negative kommentarer kommer utelukkende fra damer og gjerne de som selv sliter med vekten.Mange tror jeg aldri spiser noenting, men sannheten er jo at jeg spiser mange tusen kalorier mer enn det de ofte gjør.De som lever på sukkerfrie pastiller og lettbrus og ødelegger kroppen sin. Anonymous poster hash: a4eaf...bbb Signerer denne. Har aldri fått høre fra menn at jeg er for tynn, damer derimot. Nærmest daglig får jeg høre at jeg er for tynn. Tenker som så at de sier det av misunnelse, jeg har en sunn og slank kropp, nekter å legge på meg. Kan føye meg på denne, bare omvendt. Jeg har et par kilo for mye på kroppen. Aldri hørt en mann kommentere det, men kvinner som er slankere enn meg derimot. "Skal du virkelig ha en sushibit til?", "Burde du ikke bestille salat i stedet?", "Skal du spise nå igjen?!?". Om det er misunnelse tviler jeg på, men jeg tror kvinner i større grad enn menn er opptatt av å monitorere og kommentere hverandres vekt og matvaner. Så nei, dette er ikke et fenomen som kun rammer dere slanke. Anonymous poster hash: b8b0e...e8f 9
Mynona Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
Choclit Skrevet 6. september 2015 #17 Skrevet 6. september 2015 Har fått mye mer oppmerksomhet som slank enn som curvy. Alle er jo curvy om dagen. :-p
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Kan føye meg på denne, bare omvendt. Jeg har et par kilo for mye på kroppen. Aldri hørt en mann kommentere det, men kvinner som er slankere enn meg derimot. "Skal du virkelig ha en sushibit til?", "Burde du ikke bestille salat i stedet?", "Skal du spise nå igjen?!?". Om det er misunnelse tviler jeg på, men jeg tror kvinner i større grad enn menn er opptatt av å monitorere og kommentere hverandres vekt og matvaner. Så nei, dette er ikke et fenomen som kun rammer dere slanke. Anonymous poster hash: b8b0e...e8f Ja,akkurat samme mekanismene.Kjerringer altså!Og jeg tror du har rett i at de elsker å monotorere hverandre.Menn er ikke så opptatt av noen kilo til eller fra. Anonymous poster hash: a4eaf...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Ja,akkurat samme mekanismene.Kjerringer altså!Og jeg tror du har rett i at de elsker å monotorere hverandre.Menn er ikke så opptatt av noen kilo til eller fra. Anonymous poster hash: a4eaf...bbb *monitorere Anonymous poster hash: a4eaf...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Nå står det jo helt klart "thinner" i teksten og ikke "thin". Så det kan vel bety at de snakker om kvinner som er tynnere enn feit, og ikke tynn som i det mange forbinder med magert (jeg forbinder ikke de ordene selv, men det er nå så. Jeg vet at andre gjør det). Jeg tror ikke artikkelen skal tolkes som at menn foretrekker undervektige eller utmagrede kvinner. Bare "thinner" som i slanke. Og det er jo også det inntrykket jeg har fått selv, som en slank kvinne. Har aldri stått på kroppen i alle fall, når det kommer til menns interesse. Anonymous poster hash: f6e5f...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå