Gå til innhold

Merkelig situasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med en gutt, og vi hadde sex for første gang i går. Han sa at han hadde veldig lyst, men han var usikker fordi han var redd jeg skulle bli gravid (går på P piller) uten kondom.

Det hele tok veldig kort tid, han sa at det var lenge siden for han, men lurer på om han er jomfru?! Da han hadde tatt den halvveis inn tok han den ut igjen også spurte han "har vi hatt sex nå"?..

Ble veldig satt ut av hele greia, han er tidlig i 20-årene, og jeg bare følte at alt ble så rart.. Han spurte meg flere ganger om jeg angret og at han ikke angret. Føler vi burde snakket om dette, men aner ikke hva jeg skal si?!

Anonymous poster hash: 36752...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta angrepille.

Anonymous poster hash: 2c312...135
Skrevet

Ta angrepille.

Jeg går på P piller og han kom ikke inni meg uansett. Føler dette svaret ikke var svar på det jeg lurer på her..

• Liker 2
Skrevet

Jeg går på P piller og han kom ikke inni meg uansett. Føler dette svaret ikke var svar på det jeg lurer på her..

der kan du se. leste "går ikke på ppiller". beklager. men han var nok jomfru ja.

• Liker 3
Skrevet

Driver med en gutt, og vi hadde sex for første gang i går. Han sa at han hadde veldig lyst, men han var usikker fordi han var redd jeg skulle bli gravid (går på P piller) uten kondom.

Det hele tok veldig kort tid, han sa at det var lenge siden for han, men lurer på om han er jomfru?! Da han hadde tatt den halvveis inn tok han den ut igjen også spurte han "har vi hatt sex nå"?..

Ble veldig satt ut av hele greia, han er tidlig i 20-årene, og jeg bare følte at alt ble så rart.. Han spurte meg flere ganger om jeg angret og at han ikke angret. Føler vi burde snakket om dette, men aner ikke hva jeg skal si?!

Hjelpe meg ..må du spre beina før dere har lært etternavnet til hverandre?  ..det er klart det blir rart da.

Anonymous poster hash: 77b73...3dc

• Liker 2
Skrevet (endret)

Virker som han er ganske uerfaren med tanke på hvilke spørsmål han stilte. Men vær ærlig og snakk med han om dette. Om du er mer erfaren enn han får du lære han opp ;)

Endret av bunny_94
  • Liker 1
Skrevet

Hjelpe meg ..må du spre beina før dere har lært etternavnet til hverandre?  ..det er klart det blir rart da.

Dette var da unødvendig svar. Du vet jo ikke noe om forhistorien og hvor lenge de har holdt på

• Liker 3
Skrevet

der kan du se. leste "går ikke på ppiller". beklager. men han var nok jomfru ja.

Haha, jeg forstår:)

Er det flaut å være jomfru? Jeg synes ikke det, og han sa han hadde vært med to stk tidligere...

Skrevet

Er det flaut å være jomfru? Jeg synes ikke det, og han sa han hadde vært med to stk tidligere...

Kan hende noen syns det er flaut, og derfor unngår å fortelle det. HVIS han var jomfru, så kan det jo hende han håpet du ikke skulle merke det? :)

Skrevet

Hjelpe meg ..må du spre beina før dere har lært etternavnet til hverandre? ..det er klart det blir rart da.

Vel, har kjent han i bare tre uker, men vi har hatt kontakt vær eneste dag og snakket masse, så føler at jeg kjenner han relativt godt. Kan hende det var tidlig, men lite å gjøre med det nå, og ingen av oss angrer..

Skrevet

Virker som han er ganske uerfaren med tanke på hvilke spørsmål han stilte. Men vær ærlig og snakk med han om dette. Om du er mer erfaren enn han får du lære han opp ;)

Liksom "har vi hatt sex nå", jeg tenker hva er hensikten med spørsmålet? Veldig merkelig! Jeg er jo ærlig med han, men skal jeg spørre om han er jomfru?

Vet noen hva som kan være årsaken til at noen gutter kommer så fort?!

Skrevet

Første gangen med en ny partner er gjerne litt awkward. Det er ikke unormalt hverken å komme fort, eller slite med å komme i det hele tatt. Jeg har opplevd begge deler ihvertfall. "Har vi hatt sex nå?"-spørsmålet derimot, ER jo litt unormalt. Mitt tips er å ikke kommentere det uansett. Etter et par ganger slapper han antakelig mer av, og å snakke om det kan fort gjøre ham flau eller utilpass og gjøre sjangsene for god sex mindre.

• Liker 1
Skrevet

Vel, har kjent han i bare tre uker, men vi har hatt kontakt vær eneste dag og snakket masse, så føler at jeg kjenner han relativt godt. Kan hende det var tidlig, men lite å gjøre med det nå, og ingen av oss angrer..

Vel du kjenner han ikke da ..så ikke bli skuffa over at du ble "brukt" som "noe" for å få det overstått ...

Så blir det mange tråder her inne etterpå om at menn bare vil ha sex osv ...istedenfor å ha selvinnsikten nok til å skjønne at du kan bare forvente hva du la opp til selv. 

• Liker 1
Skrevet

Vel du kjenner han ikke da ..så ikke bli skuffa over at du ble "brukt" som "noe" for å få det overstått ...

Så blir det mange tråder her inne etterpå om at menn bare vil ha sex osv ...istedenfor å ha selvinnsikten nok til å skjønne at du kan bare forvente hva du la opp til selv. 

Hva feiler det deg?

Skrevet

Du virker ikke så erfaren du heller? Det er mange ting som kan gjøre det:

- Lenge siden sist

- Ny partner

- Dagsform

Anonymous poster hash: 2f1b5...697

Skrevet

Høres ut som han er jomfru med det spørsmålet der. Eller lettere retard. Er dere jevngamle eller er han mye yngre enn deg?

Anonymous poster hash: 9dda9...ef3

Skrevet

Bra for deg at han er jomfru, så fik kdu ikke kjønnsvorter, herpes, gonore, klamydia, syfilis eller det som verre er. Fatter ikke at folk har sex uten kondom med fremmede.

Skrevet

Hvis du er mann er det absolutt det. Jenter kan SI hva de vil, men alle handlinger viser i praksis at de foretrekker erfarne menn  fremfor amatører. Og det er jo fullt forståelig i grunnen.

Skrevet

Liksom "har vi hatt sex nå", jeg tenker hva er hensikten med spørsmålet? Veldig merkelig! Jeg er jo ærlig med han, men skal jeg spørre om han er jomfru?

Unge gutter har mange hormoner og ikke så mye erfaring. For tidlig sædavløsning er et utbredt problem, fordi de har ikke lært å holde igjen. Noen løser det ved å onanere før deit og tømme seg, så de holder lengre, men i det lange løp vil ikke det funke. Korttidsløsning, kriseløsning ja.

Skrevet

Du virker ikke så erfaren du heller? Det er mange ting som kan gjøre det:

- Lenge siden sist

- Ny partner

- Dagsform

Anonymous poster hash: 2f1b5...697

J

a dette gjelder "normale" folk. Men for tidlig sædavgang er et eget sexologisk problem i seg selv, slik frigiditet er det. Det kan ramme både unge, modne og eldre. Jeg mistenekr det handler om for mye onani av typen førstemann til spruten, også kondisjonerer man seg til dette - i stedet for å kære å holde igjen og forelenge nytelsen. I hvertfall hjelper knipeøvelser med PC muskelen og å holde igjen som trening, for å lindre for tidlig sædavgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...