AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg er endelig ferdig med kuren, og nå som jeg endelig ikke trenger å bruke penger på dyre produkter mer trenger jeg simpelt bare noe for å fjerne sminke med på kvelden. Så hva bruker dere med normal hud til det? Vann i segselv er vel ikke nok dessverre Kan jeg bare bruke simple-servietter og skylle ansiktet med vann etterpå eller noe? Anonymous poster hash: 4b0f9...27b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Er du ikke sensitiv pg dehydrert i det hele tatt etterpå? Anonymous poster hash: 382a3...960
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Er du ikke sensitiv pg dehydrert i det hele tatt etterpå? Anonymous poster hash: 382a3...960 Har vært det gjennom kuren ja, men nå er det 2-3 uker siden slutt og jeg har så og si normal hud Anonymous poster hash: 4b0f9...27b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Har vært det gjennom kuren ja, men nå er det 2-3 uker siden slutt og jeg har så og si normal hud Anonymous poster hash: 4b0f9...27b Så deilog! Jeg er ferdig for 6 mnd siden, og er uhyre sensitiv og dehydrert. Huden ser ut som den er blottet for fukt. Så ingen gode hudpleietips fra meg hvis huden din er normal nå,men skal følge tråden... Anonymous poster hash: 382a3...960 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Jeg er snart ferdig med kuren og huden er blitt som fløyel. Huden min er også normal, kun leppene som er litt tørre. Du burde ikke bruke renseservietter, men et renseskumm. Jeg er veldig fornøyd med renseskummet Alovera fra Body Shop. Anonymous poster hash: 46c04...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå