AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg er på et sted i livet mitt hvor jeg egentlig ikke er klar for forhold i det hele tatt, og det har selvfølgelig ført til at jeg plutselig tiltrekker meg menn. Nå sitter jeg her med to, og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Så, kjære KG, hjelp! Alternativ 1 er et nytt bekjentskap. Vi møttes tilfeldig på vei til jobb, og han klarte å få tak i nummeret mitt uten at jeg fikk det med meg. Og vi har tilbragt mye tid sammen etter det. Jeg sier vi kan være FF, han vil ha forhold. Han er egentlig mye av det jeg liker. Han har en kul stil, god jobb, er kreativ, laidback og smart. Han er også god på å overraske meg med dater som ligger langt utenfor komforgrensa mi, som klatring og nattbad. På et annet tidspunkt hadde han vært perfekt, men jeg holder tilbake fordi jeg fortsatt er preget av det forrige forholdet mitt. Han vil ikke vente, noe som gjør at jeg trekker meg unna. Alternativ 2 er egentlig alt annet enn min type, men det er kanskje derfor jeg liker ham. Vi omgås mye i hverdagen og jeg har hatt et slags crush på ham i et års tid. Han er noe så unikt som en flott fyr som får folk til å føle seg vel, han er dyktig i jobben sin, jordnær og har en spennende bakgrunn. Vi har også gode samtaler og trives sammen. Her er det mer rom for å ta det rolig, men han har fått med seg at jeg er singel, og det har nok begynt å endre tonen litt. Jeg tror muligens vi var på en slags date denne uka. Men jeg holder også igjen her, for vi jobber sammen, så her går jeg definitivt ikke inn i noe uten å være sikker. Jeg har på ingen måte lyst til å dobbeldate eller gi falske forhåpninger, og er oppriktig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har mest lyst til å sette alt på vent i ihvertfall seks måneder, men da forsvinner alternativ 1, kanskje også 2, og jeg er redd for at jeg kommer til å angre på at jeg ga slipp på noe som kunne ha vært bra. Tanker? Anonymous poster hash: 2d789...4eb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Spåkulen sier 2. Jeg får opp tallet 2. Garantert. Kulen lyver ikke. Anonymous poster hash: e7dae...694
Sparmeg Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 du velger ikke nummer 1. Han vil mer enn å være FF og du er ikke klar for et forhold. Han er dermed ikke et alternativ. Med mindre du vil være ei skikkelig bitch Du velger selvfølgelig ikke nummer 2 heller. Du er jo ikke klar for et forhold så hvorfor skulle du velge noen av disse? Fasit: du velger ingen av dem 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg synes du er treit som ikke tar nummer en. Han virker å ha det meste. Du bør ikke bruke tiden på å slikke dine sår. Våkn heller opp til en ny ubrukt dag. Anonymous poster hash: 52482...cc5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Jeg synes du er treig som ikke tar nummer en. Anonymous poster hash: 52482...cc5 Treig skulle det stå, ja. Anonymous poster hash: 52482...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå