Gå til innhold

Bare en oppfordring.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Dere som har mye på hjertet,kan dere vær så snill og bruke opphold og avsnitt?

Det er så tungt å lese uten,og tror dere mister svar fordi dere skriver tett og sammenhengende.

Jeg orker ikke pløye meg gjennom ti cm med tett skrift.

Gi folk en sjanse til å puste:-)

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P Jeg skjønner ikke hva du mener. Når jeg har noe jeg vil uttrykke så foretrekker jeg å skrive fire sider med sammenhengende tekst. Å bruke avsnitt vil ødelegge strømmen av tanker, og enter-knappen er jo 1.4cm unna bokstavene. Det vil være helt urimelig å kreve at jeg skal flytte fingrene mine flere titalls milimeter kun for å gjøre det lettere for deg å lese. Har du noen gang vurdert at noen av oss ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal bruke avsnitt? Det er jævlig nok å måtte huske hvor man skal putte punktum, spørsmålsteng, og komma. Men så skal man liksom plassere tomme linjer i hytt og pine? Hvem er du til å bedømme vår måte å uttrykke vår frustrasjon på. Det er mye bedre å skrive uten avsnitt, da får man sagt det man vil, og man slipper å bli distrahert med tullete spørsmål som: «er dette den samme tanken, eller en separat tanke? Er det naturlig med en pause her? Vil det være lettere å lese dersom jeg har et avsnitt her? Hvor mange avsnitt bør en side ha?» Å utsette stakkars forumbrukere for slik mental tortur er en umennesklelig behandling på lik linje med å få servert lunken kaffe, fjordlands og bli waterboardet. Jeg håper du skjønner at det ikke er bare bare å få skrevet ned sine innerste tanker og meninger, det siste vi trenger er å bli distrahert med å måtte skrive det innenfor rammer som slike som deg føler er «akseptable» eller «lettere å lese» eller som fører til at vi «mister svar». Vi som hater avsnitt burde ikke endre oss, dere som sitter dere på deres høye hest og kritiserer burde heller lempe deres absurde og pretensiøse krav. Vi som ikke bruker avsnitt er mennekser også, på lik linje med alle andre. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil avsnitt-shame folk som meg! Å lese tekst uten avsnitt er ikke noe vanskeligere når du putter godviljen til. Vær litt pragmatisk og hensynsfull så kan vi avsnittsbenketere og dere avsnittsfanatikere leve fredelig sammen. Vis hensyn! Og god påske :P

Anonymkode: 65674...fd9

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.9.2015 at 14.43, Blomsterert skrev:

Dere som har mye på hjertet,kan dere vær så snill og bruke opphold og avsnitt?

Det er så tungt å lese uten,og tror dere mister svar fordi dere skriver tett og sammenhengende.

Jeg orker ikke pløye meg gjennom ti cm med tett skrift.

Gi folk en sjanse til å puste:-)

Helt enig! Også kan du lære deg at det er et mellomrom mellom komma og neste setning. Ikke "hjertet,kan" men "hjertet, kan"! 

:)

Anonymkode: 2ded9...b0c

Gjest Blomsterert
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Også kan du lære deg at det er et mellomrom mellom komma og neste setning. Ikke "hjertet,kan" men "hjertet, kan"! 

Den er grei! Skriver mye slurv her innimellom.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du har misforstått. Et komma starter ikke en ny setning… Du plasserer jo komma inni en setning, det du mener er at det skal være mellomrom mellom komma og neste ord, ikke neste setning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...