hnh Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg har snakket med en gutt på tinder i sånn 1 måned nå, snappet masse og sendt meldinger. Før jeg traff han sendte han meldinger 24/7, ringte meg ofte i flere timer og ja; vi fant tonen veldig raskt. Jeg liker veldig godt å prate med han! Forrige søndag bestemte vi oss for å treffes, og alt føltes kjempe naturlig. Det var god stemning, og litt kyssing men ikke noe mer. Han sendte meg melding med en gang han hadde reist hjem, og vi endte opp med å treffes både tirsdag og onsdag også. Kjemien er kjempe god, og vi har det veldig fint sammen, MEN... Før jeg traff han var han nærmest bestemt på at han ville inngå et forhold med meg. Han bor ikke på samme sted som meg, og var villig til å flytte hit bare så vi kunne være med hverandre. Dette sa han før jeg traff han, og det freaket meg helt ut. Jeg sa til han, på en fin måte, at vi måtte roe oss ned og ikke gå for fort frem. Det skjønte han. Vi snakket også lenge om hva slags type mennesker vi likte, og virket veldig enige om hva vi tenkte. På onsdag falt det naturlig å ha sex med hverandre, men før vi gjorde det snakket vi om det. Han ønsket ikke at jeg skulle føle at han hadde utnyttet meg for å få seg noe, hvis vi skulle gjøre det, og han sa at han ikke var helt sikker på hva han ville enda, men at vi skulle ta ting som det kommer Nå har jeg ikke sett han siden onsdag og han tar såvidt kontakt. Jeg føler meg som en masekjerring, og vet at det beste sikkert er å tie - men det er drit vanskelig. Nå er han hjemme en tur, men kommer tilbake i morgen tidlig. Jeg tenkte å gi han denne helgen i fred, men så spilte alkoholen inn og jeg endte opp med å sende han meldinger. Han ringte meg igår kveld, og oppførte seg mer normalt enn han har gjort tidligere, men i dag er vi tilbake på at han bare svarer korte meldinger og sender meg fellessnaps av at han ligger og ser på tv........ Så ja, what to do? Jeg vil så gjerne møte han igjen og få han til å forstå at jeg ikke vil stresse, men at jeg samtidig liker han. Jeg føler meg så plagsom og blir helt kvalm av tanken. Han sier at han liker meg og at jeg er så fantastisk og blablabla. Men hvorfor vil han ikke snakke med meg? Noen foreslår at jeg ikke bør ta kontakt, bare ikke si noen ting, men det er så vanskelig. Så er det en annen som ba meg snakke åpent om det når jeg møter han igjen... Noen råd? Jeg syns bare det er rart at han sier han er interessert i meg, at han liker meg og ikke vet hva han vil? Ser at han er aktiv på tinder igjen også, og det er jo ikke bra... Jeg kommenterte det i går da, at han var på tinder og så sa han: "Du vet veldig godt at du er den eneste jeg har truffet på tinder..." ???? Ææææ jeg blir gal.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Han har fått det han ville, nå har han gått videre. Anonymous poster hash: dd5c6...906 2
hnh Skrevet 6. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2015 Han har fått det han ville, nå har han gått videre. Anonymous poster hash: dd5c6...906 Great... haha!
lillsunshine Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Hm... Det at han lover veldig mye og virker ekstremt på før dere har møttest og etter sex blir ganske tilbaketrukket tyder på at han kanskje bare var ute etter sex ja. Jeg hadde blitt skeptisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå