Gå til innhold

Kan man se man er slettet fra Snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten diskusjon på gang her. Om man sletter en person fra Snap, vil denne personen se dette da?

Jeg mener man kan se dette ved at man forsvinner fra vennelista. Noen mener man ikke forsvinner fra vennelista og at man ikke merker noe før man prøver å sende denne personen en Snap.

Jeg slettet nylig en fyr fra Snap hvor jeg lå som nr 1 og 2 i flere måneder på hans liste. Jeg håper han ser han er slettet.

Ble selv slettet av en person i sommer og da forsvant han fra vennelista, så det var jo lett for meg å se at jeg var slettet.

Så hva er egentlig riktig?

Anonymous poster hash: 1608f...18a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett at navnet til personen som har slettet meg har blitt grå..? Ihvertfall en annen farge enn resten av lista.

Så ja, det synes.

Anonymous poster hash: ed079...9dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett at navnet til personen som har slettet meg har blitt grå..? Ihvertfall en annen farge enn resten av lista.

Så ja, det synes.

Ja det har jeg også. Da er de grå i lista over mottatte/sendte Snap. Men jeg mener bestemt man forsvinner fra vennelista. Så om man tar en Snap og går inn på vennelista for å sende denne, så skal navnet være borte herfra. Noen mener motsatt. Hva er riktig?

Skrevet

Blokkerer du en person, så forsvinner vedkommende fra din liste og hans/hennes.

Sletter du en person, forsvinner vedkommende fra din liste, men du er fremdeles i hans/hennes. Vedkommende kan kun vite med sikkerhet at du har slettet dem dersom de ser at du ikke har åpnet noen av snappene. Håper du forsto! Det står forøvrig også på internett. 

Anonymous poster hash: 79372...d78
Skrevet

Ja det har jeg også. Da er de grå i lista over mottatte/sendte Snap. Men jeg mener bestemt man forsvinner fra vennelista. Så om man tar en Snap og går inn på vennelista for å sende denne, så skal navnet være borte herfra. Noen mener motsatt. Hva er riktig? Anonymous poster hash: 1608f...18a

Jeg skal ikke si noe med sikkerhet, da dette er lenge siden.

Men jeg tror man fortsatt kan sende dem snap, selvom dem har slettet deg.

Igjen jeg tror. :-)

Skrevet

OK da får jeg håpe han prøver å sende meg en Snap :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...