AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Det er noen FB-grupper jeg har lyst til å melde meg inn i, men jeg ønsker ikke at dette skal ligge på min profil eller at det skal komme opp i nyhetsfeeden min. Dette er grupper som omhandler helse og det er såpass privat for meg at jeg ikke ønsker å dele det med alle andre. Men jeg ønsker veldig å komme i kontakt med andre i samme situasjon som meg. Noen som vet om det går an å være med i FB-grupper uten at hele vennelisten ser det? Anonymous poster hash: 93666...dac
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Om gruppa er hemmelig så ser ingen dette. Anonymous poster hash: 2107d...26d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Om gruppa er hemmelig så ser ingen dette. Anonymous poster hash: 2107d...26d Gruppene er ikke hemmelige. Jeg er med i noen andre hemmelige grupper og det fungerer bra. Men dette er da offentlige grupper, som jeg ønsker å være med i. Men jeg vil ikke at det skal komme opp i nyhetsfeeden min at jeg har meldt meg inn. Anonymous poster hash: c5125...a0a
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Det enkleste er vel å lage seg en fake-profil/tilleggsprofil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå