AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg har utrolig høy forbrenning og har vanskeligheter med å legge på meg. Jeg har forsøkt å trene og spise sunt men det har bare ført til at jeg har rast ned i vekt og jeg endte opp med å se syk ut rett og slett. Nå har jeg spist det jeg har følt for i noen måneder og klart å legge på meg litt. Men jeg vil jo begynne å trene og få et sunt og variert kosthold også, hvordan kan jeg gjøre det og fortsatt gå opp i vekt? Jeg er 1,68 cm og veier 45 kilo nå. Anonymous poster hash: 6f8aa...c1f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Prøv gainere? De har på gymgrossisten, proteinfabrikken osv. Anonymous poster hash: 20320...56c
smalls Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Hvor mye spiser du? Spiser du for lite og trener, så kommer du bare til å gå ned i vekt. Spis mye og få i deg nok proteiner. Som egg, nøtter, kjøtt, kylling, avokado, olje osv.
Taklampe Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Spis mer energi enn du forbrenner. Spist mat som inneholder mye kalorier. Blant annet avokado, nøtter, egg, osv. Det er i tillegg kjempesunt. Nøtter inneholder mye kalorier. Ca 600 kalorier per 100 gram. Spis en del nøtter om dagen. Da skal det ikke være så vanskelig å legge på seg
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Det virker som du er ute etter er sunn mat som metter lite i forhold til kalorier. Egg og Melk passer bra i denne katagorien (synes jeg). Du kan ta sjokolademelk i tillegg hvis du er gira.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå