Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig høy forbrenning og har vanskeligheter med å legge på meg. Jeg har forsøkt å trene og spise sunt men det har bare ført til at jeg har rast ned i vekt og jeg endte opp med å se syk ut rett og slett.

Nå har jeg spist det jeg har følt for i noen måneder og klart å legge på meg litt. Men jeg vil jo begynne å trene og få et sunt og variert kosthold også, hvordan kan jeg gjøre det og fortsatt gå opp i vekt?

Jeg er 1,68 cm og veier 45 kilo nå.

Anonymous poster hash: 6f8aa...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv gainere? De har på gymgrossisten, proteinfabrikken osv.

Anonymous poster hash: 20320...56c
Skrevet

Hvor mye spiser du? Spiser du for lite og trener, så kommer du bare til å gå ned i vekt. Spis mye og få i deg nok proteiner. Som egg, nøtter, kjøtt, kylling, avokado, olje osv.

Skrevet

Spis mer energi enn du forbrenner. Spist mat som inneholder mye kalorier. Blant annet avokado, nøtter, egg, osv. Det er i tillegg kjempesunt. Nøtter inneholder mye kalorier. Ca 600 kalorier per 100 gram. Spis en del nøtter om dagen. Da skal det ikke være så vanskelig å legge på seg :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det virker som du er ute etter er sunn mat som metter lite i forhold til kalorier.

Egg og Melk passer bra i denne katagorien (synes jeg). Du kan ta sjokolademelk i tillegg hvis du er gira.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...