Maddebs Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Det har seg sånn at jeg har begynt å trene for fullt! Jeg trives stort med dette, men sliter med at jeg innimellom blir fysen på noe lett og friskt etter disse øktene. Jeg er ikke spesielt begeistret for proteintilskudd osv. Men så har jeg hørt at det eplet jeg pleier å spise etter trening bare er tullete. Noen som har tips til hva man kan spise når man får sånne "fysinger"?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Agurk eller juice bruker jg alltid å ta Anonymous poster hash: ee9c4...91f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Tomater f.eks. Anonymous poster hash: b0e6f...5dc
Rumle Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Hvorfor er eple dårlig? Legg til noen nøtter så blir det et supert mellommåltid vel? Ellers alt mulig du liker å knaske på. Jeg er veldig glad i paprika så jeg pleier å skjære opp masse og legge det i kjøleskapet, veldig friskt og godt 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Spis det jævla eplet og drit i fanatikerene som ødelegger for andre! Anonymous poster hash: ca549...6f3 8
Maddebs Skrevet 6. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2015 Gudene vet, tror poenget var at det var så mye fruktsukker i det som var "problemet". Tomater hørtes ut som en god ide! 👍🏻
himmeloghav Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Det har seg sånn at jeg har begynt å trene for fullt! Jeg trives stort med dette, men sliter med at jeg innimellom blir fysen på noe lett og friskt etter disse øktene. Jeg er ikke spesielt begeistret for proteintilskudd osv. Men så har jeg hørt at det eplet jeg pleier å spise etter trening bare er tullete. Noen som har tips til hva man kan spise når man får sånne "fysinger"? Sjokolademelk og banan skal visstnok være god restitusjon etter trening.
Maddebs Skrevet 6. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2015 Sjokolademelk og banan skal visstnok være god restitusjon etter trening. Virkelig? Sjokolademelk? Er det ikke veldig mye kalorier osv i det?
himmeloghav Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Virkelig? Sjokolademelk? Er det ikke veldig mye kalorier osv i det? http://iform.nu/sunn-mat/kosthold-og-trening/tine-sundfor-hva-skal-jeg-spise-etter-treninghttp://fitnessbloggen.no/10-maaltid-trening/ 1
Maddebs Skrevet 6. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2015 http://iform.nu/sunn-mat/kosthold-og-trening/tine-sundfor-hva-skal-jeg-spise-etter-treninghttp://fitnessbloggen.no/10-maaltid-trening/ Kult! Takk!!
Pringle Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Det har seg sånn at jeg har begynt å trene for fullt! Jeg trives stort med dette, men sliter med at jeg innimellom blir fysen på noe lett og friskt etter disse øktene. Jeg er ikke spesielt begeistret for proteintilskudd osv. Men så har jeg hørt at det eplet jeg pleier å spise etter trening bare er tullete. Noen som har tips til hva man kan spise når man får sånne "fysinger"?Spis hva du vil! Man hører så mye rart. Alt må forstås i sammenheng: Hvis å spise bare et eple - alene, uten noe til - gjør deg mer sulten, og du trenger å passe på så du ikke spiser for mye, ja, da er det tullete å gjøre det. Men hvis du har lyst på noe godt og du liker epler og det ikke gir deg noen problemer (og du merker det hvis det gir deg problemer), så spis epler 3
Gjest Gjest_Idja Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Litt vanskelig å gi tips når man ikke helt vet hvorfor du mener epler er tullete? Hva er du på jakt etter? Personlig syns jeg frukt er helt perfekt knaskemat, og etter tung trening er det (for meg) ingenting som slår banan eller sjokomelk. Men mulig det er tullete for deg? Ikke er det "knaskemat" heller, som "knaskemat" liker jeg gulrøtter. 1
Maddebs Skrevet 6. september 2015 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2015 Litt vanskelig å gi tips når man ikke helt vet hvorfor du mener epler er tullete? Hva er du på jakt etter? Personlig syns jeg frukt er helt perfekt knaskemat, og etter tung trening er det (for meg) ingenting som slår banan eller sjokomelk. Men mulig det er tullete for deg? Ikke er det "knaskemat" heller, som "knaskemat" liker jeg gulrøtter. Jeg fikk bare beskjed om at det var så mye sukker i epler at da kunne jeg liksågodt blåse i trenging. JEG har ikke noe imot epler. Jeg elsker å spise de etter trening. Samt metter de godt for meg. Gulrøtter er heller ingen dum ide!
Maddebs Skrevet 6. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 6. september 2015 Spis hva du vil! Man hører så mye rart. Alt må forstås i sammenheng: Hvis å spise bare et eple - alene, uten noe til - gjør deg mer sulten, og du trenger å passe på så du ikke spiser for mye, ja, da er det tullete å gjøre det. Men hvis du har lyst på noe godt og du liker epler og det ikke gir deg noen problemer (og du merker det hvis det gir deg problemer), så spis epler Ja man hører mye rart, og i jungelen av informasjon er det jammen ikke helt lett for en nybegynner å finne frem. Har aldri hatt noe problem med det eplet jeg har tatt. Jeg trener også "sent" på kvelden på grunn av barn og leggetid, så jeg er ikke dødsulten heller.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Jeg fikk bare beskjed om at det var så mye sukker i epler at da kunne jeg liksågodt blåse i trenging. JEG har ikke noe imot epler. Jeg elsker å spise de etter trening. Samt metter de godt for meg. Gulrøtter er heller ingen dum ide! Vel, du skal ikke tro på "alt du får beskjed om", for det der må være det mest tullete jeg har hørt på lenge... Absolutt ingenting man spiser kan gjøre trening bortkastet! 2
Gjest treningspike Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Fruktsukker etter trening er da bare bra, og hjelper slik at du ikke får nød etter usunn snacks senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå