Gå til innhold

Trenger litt hjelp med min CV (Finn.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et elendig ordforråd eller hva det heter. Så når jeg skal skrive litt om hva jeg har gjort i de diverse jobbene mine så svartner det helt for meg.

Synes også det jeg har skrevet hører så banalt ut at jeg ikke tør å gi det til en kommende arbeidsgiver.

Så jeg håpet på at kanskje det var mulig å få litt hjelp ifra KG, et sted hvor folk pirker på andre for skrivefeil/grama feil =)

Det jeg trenger hjelp til er å få formulert det jeg har gjort til å høres ikke fult så dumt ut.

Så hvis jeg skriver litt om hva jeg har gjort i de forskjellige jobbene. Så kanskje noen snille sjeler her kan formulere det til noe en arbeidsgiver faktisk er interessert i ? :)

Hvis det ikke var klart utfra emnetittelen så er det for Finn.no sin CV.

Jobb 1:

Av det jeg husker, så gjorde jeg mer eller mindre kun pakking av dører og vinder for å sende de ut til diverse butikker.

Husker ikke om jeg faktisk var med på monteringen.

Jobb 2:

Her var jeg lærling, og dagene gikk i å sette sammen store og små antenner.

Noen dager eller uker så var jeg på produksjonslinjen som pakket disse inn i trekasser og gjorde de klar for å bli hentet.

Fikk fagbrevet mitt mens jeg var der.

Jobb 3:

Her var jeg bare en sjaugutt eller hva det kalles. Det var for et tømrer firma så jeg hjalp bare til med diverse ting som å male, hjelpe de andre tømrerne med å feks sette opp vegger. Fikk en gang lov å rive en murvegg :)

Jobb 4:

Jeg har egentlig ikke anelse hva jeg gjorde hos de. Kontrakten jeg hadde var vist bare for 1 mnd men det var et tømrer firma også, ut ifra navnet.

Hvordan skal jeg liksom formulerer dette?

Gjorde sikkert ikker mer enn å rydde boss og lignende.

Noen som vet om jeg kan skrive opp truckførerbevis under nøkkelkompetanse?

Jeg har ført opp at jeg har fagbrev der.

På forhånd takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: 50d18...8c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. er du i en bransje som søker etter arbeidstakere på finn.no? hvis ikke, så er det bortkastet tid å fylle ut der. sett cven din opp pent i et word-dokument som du lagrer som .pdf og legg ved søknader du sender ut.

2. jeg har fått masse hjelp fra cvnerden. og unginfo.

Anonymous poster hash: dfa33...22a
Skrevet

1. er du i en bransje som søker etter arbeidstakere på finn.no? hvis ikke, så er det bortkastet tid å fylle ut der. sett cven din opp pent i et word-dokument som du lagrer som .pdf og legg ved søknader du sender ut.

2. jeg har fått masse hjelp fra cvnerden. og unginfo.

Anonymous poster hash: dfa33...22a

Jeg er h*n som søker.

Har bare sett på Finn at det står en knapp med send CV. Så da trodde jeg det var enklest å bare fylle ut CV og trykke på den knappen.

Skal ta en titt på de linkene du kom med, takk for hjelpen!

Anonymous poster hash: 50d18...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...