AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 http://www.miinto.no/p-527775-woolrich-arctic-parka-sort har sett på denne jakken, og tenker å kjøpe den. Er det noen som har erfaringer med denne? Er den normal i størrelsen? Anonymous poster hash: c2559...1c8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 ingen? ts Anonymous poster hash: c2559...1c8
julie90 Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Ingen erfaringer, men det står jo i produktbeskrivelsen at den er liten i str
c44 Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg har en woolrich bruker xs i topper til vanlig og har xs i jakken også. Går fint med plass til tjukke gensere under(selvom man absolutt ikke trenger det, siden den varmer veldig)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Jeg har en woolrich bruker xs i topper til vanlig og har xs i jakken også. Går fint med plass til tjukke gensere under(selvom man absolutt ikke trenger det, siden den varmer veldig) Har du unisex eller herremodellen? Jeg bruker XS og har M i min Woolrich damemodell. Den er liten i størrelsen og innsvinget som gjør den enda mindre. Jeg kunne hatt S, men jeg ville ha plass til ullgensere under, så jeg tok M. Passer perfekt Anonymous poster hash: 8f24f...e74 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Nydelig jakke! Lurer på om pelsen på hetta er ekte ?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Nydelig jakke! Lurer på om pelsen på hetta er ekte ? Ja, jakken har ekte likrester på hetten.Anonymous poster hash: 91b57...aee 4
skruf Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Jeg har damemodellen, og den er litt liten i størrelsen, så jeg valgte å gå en størrelse opp. Selv da er den ikke akkurat for stor.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Jeg har woolrich jakke i large, selvom jeg er small, samme med zara klær, bruker large i jakker der også selvom jeg passer strl 36 og 34 i bukser og vanlige klær. Anonymous poster hash: 86651...53b
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Ja, jakken har ekte likrester på hetten.Anonymous poster hash: 91b57...aee Da blir det en annen jakke. Ingen tilhenger av pels!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Da blir det en annen jakke. Ingen tilhenger av pels! Så da unngår du også dunjakker, dundyne, dunpute, skinnvesker, skinnsko, skinnbelter.......og såklart: spiser ikke kjøtt? Anonymous poster hash: 9a1aa...f75 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Så da unngår du også dunjakker, dundyne, dunpute, skinnvesker, skinnsko, skinnbelter.......og såklart: spiser ikke kjøtt?Anonymous poster hash: 9a1aa...f75 Ja, og jeg spiser minimalt med kjøtt. Spiser kun økologisk kjøtt, er veldig opptatt av at dyrene skal behandles med verdighet. Betaler gjerne litt ekstra for kjøttet jeg spiser.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Så da unngår du også dunjakker, dundyne, dunpute, skinnvesker, skinnsko, skinnbelter.......og såklart: spiser ikke kjøtt? Anonymous poster hash: 9a1aa...f75 Skinnog pelsindustrien er ikke den samme! Anonymous poster hash: 0ff90...dff
c44 Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Har du unisex eller herremodellen? Jeg bruker XS og har M i min Woolrich damemodell. Den er liten i størrelsen og innsvinget som gjør den enda mindre. Jeg kunne hatt S, men jeg ville ha plass til ullgensere under, så jeg tok M. Passer perfekt Anonymous poster hash: 8f24f...e74 Jeg har damemodell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå