Baktusen Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Har endelig etter lang ønsketid tenkt å anskaffe meg en slik. Hvilken vil dere anbefale? Hvorfor valgte du din, kontra andre?
Fleur Delacour Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Jeg har Fitbit flex HR, og liker den godt. Den registrerer skritt, hvor mange etasjer man har gått, kalorier brent, søvn og kanskje mer jeg ikke kommer på i farten. Vi er flere i familien som har samme merket, og vi er en gruppe på Fitbit som ser hverandres skritt-tall. Vi har også interne konkurranser om å ha flest skritt i løpet av en uke/helg. Liker at denne modellen har vanlig "klokkereim-feste." Den fins i blå og plommefarge. Mannen har Fitbit surge. Den er større og har flere finesser. Han er fornøyd, men synes den må lades "ofte". Den må lades et par ganger i uken, men det kommer an på hvor mye man trykker på den.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Her finner du litt forskjellig om temaet. Anonymous poster hash: 8ee0c...b52
Wolfmoon Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg orket ikke mer lading, så jeg har Garmin Vivofit Veldig fornøyd med den, den har vanlig klokkebatteri, så den trenger ikke å lades. Ellers teller den skritt, registrerer søvn og jeg får inn puls ved trening gjennom et standard garminbelte til 300 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå