Gjest Sobril Skrevet 6. september 2015 #1 Del Skrevet 6. september 2015 Har tatt med meg en del jobb hjem, og også et bærbart, trådløst tastatur og en trådløs mus. Disse funker som fjell på jobben - selvsagt via denne lille "blåtann-dingsen" som jeg har i USB-porten. Her fungerer det IKKE. Jeg finner enhetene igjen på PC'en, jeg har plenty av batteri på begge - men det går bare ikke. Det finnes heller ingen slik knapp på tastaturet for å koble sammen. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Del Skrevet 6. september 2015 Laster ned logitechs program som setter opp mus/tastatur for deg. http://support.logitech.com/en_gb/software/unifying Anonymous poster hash: 481af...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2015 #3 Del Skrevet 6. september 2015 Laster ned logitechs program som setter opp mus/tastatur for deg. http://support.logitech.com/en_gb/software/unifying Anonymous poster hash: 481af...629 Tusen takk. Bruker det trådløse tastaturet nå Musa får jeg derimot ikke til å virke, men skal sjekke om det funker å skifte batteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Del Skrevet 6. september 2015 Så bra! Flink du er som fikk til uten noen hjelp (som i, uten at jeg måtte fortelle hvordan, hva du skal klikke, osv). Som regel er det bare til å gå på nettsiden til de som har produsert den dingsen du sitter med så finnes det drivere eller noe der som fungerer til - selv om det er drivere installert på PCen. Anonymous poster hash: 481af...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. september 2015 #5 Del Skrevet 6. september 2015 Takk Er ikke SÅ ille teknisk anlagt, men digg med et forum hvor man stort sett får svar pronto. Ofte tar det kortere tid enn å Google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå