Gå til innhold

Kosete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr det egentlig når en mann skriver at kjæresten han bør være snill,omsorgsfull,og gjerne kosete (skrevet med ;) etter ordet kosete).Er det sex han mener?

Anonymous poster hash: 203b7...6c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

:/ Ok..han virker ellers som en seriøs type.Vi har sendt meldinger til hverandre i omtrent 1 uke nå. Han har ikke vært slibrig eller noe.Jeg spurte hvilke egenskaper han så etter i en mulig kjæreste og han svarte altså blant annet en som er kosete. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det vanlig å skrive sånt?

Er uerfaren med nettdating ja.

Skrevet

:/ Ok..han virker ellers som en seriøs type.Vi har sendt meldinger til hverandre i omtrent 1 uke nå. Han har ikke vært slibrig eller noe.Jeg spurte hvilke egenskaper han så etter i en mulig kjæreste og han svarte altså blant annet en som er kosete. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det vanlig å skrive sånt?

Det er jo ikke sikkert han bare er ute etter sex, men at han tester litt for å finne seg en dame som også liker sex? Kanskje har han levd i et forhold med lite/ingen sex, og vil ha en annerledes dame nå, en som har mer de samme behov som han selv. Ikke godt å si. Hvis han snakker mye om kos/sex i starten, kan det være et tegn på at han bare er ute etter en ting.

Skrevet (endret)

Ja.

Nei.

Jeg er faktisk glad i kos, som å ligge intill hverandre, ta på hverandre som ikke i sex.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Skrevet

Så folk som har sex er ikke seriøse? eller hva mente du?

Anonymous poster hash: 10c01...6b4

Skrevet

Så folk som har sex er ikke seriøse? eller hva mente du?

Anonymous poster hash: 10c01...6b4

Hehe nei det gjør jeg ikke.Har et godt inntrykk av han så langt.Han har som sagt ikke vært slibrig eller noe.Ikke spurt om noe som har med sex å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...