AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 hva betyr det egentlig når en mann skriver at kjæresten han bør være snill,omsorgsfull,og gjerne kosete (skrevet med etter ordet kosete).Er det sex han mener? Anonymous poster hash: 203b7...6c8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Ja. :/ Ok..han virker ellers som en seriøs type.Vi har sendt meldinger til hverandre i omtrent 1 uke nå. Han har ikke vært slibrig eller noe.Jeg spurte hvilke egenskaper han så etter i en mulig kjæreste og han svarte altså blant annet en som er kosete. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det vanlig å skrive sånt? Er uerfaren med nettdating ja. Anonymous poster hash: 203b7...6c8
Gjest Mythic Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 :/ Ok..han virker ellers som en seriøs type.Vi har sendt meldinger til hverandre i omtrent 1 uke nå. Han har ikke vært slibrig eller noe.Jeg spurte hvilke egenskaper han så etter i en mulig kjæreste og han svarte altså blant annet en som er kosete. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det vanlig å skrive sånt? Er uerfaren med nettdating ja. Anonymous poster hash: 203b7...6c8 Det er jo ikke sikkert han bare er ute etter sex, men at han tester litt for å finne seg en dame som også liker sex? Kanskje har han levd i et forhold med lite/ingen sex, og vil ha en annerledes dame nå, en som har mer de samme behov som han selv. Ikke godt å si. Hvis han snakker mye om kos/sex i starten, kan det være et tegn på at han bare er ute etter en ting.
Charmander Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 (endret) Ja. Nei. Jeg er faktisk glad i kos, som å ligge intill hverandre, ta på hverandre som ikke i sex. Endret 6. september 2015 av Charmander 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 :/ Ok..han virker ellers som en seriøs type.Vi har sendt meldinger til hverandre i omtrent 1 uke nå. Han har ikke vært slibrig eller noe.Jeg spurte hvilke egenskaper han så etter i en mulig kjæreste og han svarte altså blant annet en som er kosete. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det vanlig å skrive sånt? Er uerfaren med nettdating ja. Anonymous poster hash: 203b7...6c8 Så folk som har sex er ikke seriøse? eller hva mente du? Anonymous poster hash: 10c01...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Så folk som har sex er ikke seriøse? eller hva mente du? Anonymous poster hash: 10c01...6b4 Hehe nei det gjør jeg ikke.Har et godt inntrykk av han så langt.Han har som sagt ikke vært slibrig eller noe.Ikke spurt om noe som har med sex å gjøre. Anonymous poster hash: 203b7...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå