Gå til innhold

Barne TV for de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting av NRK super..når jeg kommer inn der på nett-tven så ender jeg opp på noe spill og greier. Jeg kan søke, men det eneste jeg kjenner til er fantorangen. 

Hvordan finner jeg andre ting der? Poden på snart 2 synes det er kult med tegneserier alla tom og jerry. 

Noen som har tips til tegneserier som går litt rolig for seg (ikke at tom og jerry går så rolgi for seg dog) og hvor man finner dem?

Jeg likte veldig godt mange av de her tjekkiske tegneseriene om dyr i en skog osv da jeg var liten.

Anonymous poster hash: ea82b...28f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

You Tube har en del "barne tv", noe på norsk, men mest på engelsk og andre språk.

Nrk har nok ikke Tom & Jerry klipp, da de ikke har det på sendeplanen sin nå. For å se Bare tv på Nrk sine nettsider, gå du til Nrks's hovedside. Velger TV, så Kategorier og deretter Barn, da får du opp et bilde med Nrk super som du kan trykke på. og der kan du finne flere barne-tvprogram enn på nrksuper.no.

Tv kanalen Boomerang sender Tom & Jerry, du kan jo sjekke om de har noen klipp på sin hjemmeside.

Anonymous poster hash: b7509...fd2
Skrevet

Uki har vært en slager hos oss, ble sendt på NRK super tidligere.

Anonymous poster hash: d628d...c21

Skrevet

You Tube har en del "barne tv", noe på norsk, men mest på engelsk og andre språk.

Nrk har nok ikke Tom & Jerry klipp, da de ikke har det på sendeplanen sin nå. For å se Bare tv på Nrk sine nettsider, gå du til Nrks's hovedside. Velger TV, så Kategorier og deretter Barn, da får du opp et bilde med Nrk super som du kan trykke på. og der kan du finne flere barne-tvprogram enn på nrksuper.no.

Tv kanalen Boomerang sender Tom & Jerry, du kan jo sjekke om de har noen klipp på sin hjemmeside.

Ja, men når man kommer inn på nrk super tv etter å ha trykket på barn så skjlnner jeg ingenting. Står jo ikke hva programmene heter eller handler om, bare overskrifter og bilder av ting. Gir ingen mening for meg.

Skrevet

Har du nettbrett? Last i så fall ned nrk-super appen. Der ligger det aller meste de har i sendeplanen pluss litt mimreprogrammer som labbetuss og portveien :)

Skrevet

Ja, men når man kommer inn på nrk super tv etter å ha trykket på barn så skjlnner jeg ingenting. Står jo ikke hva programmene heter eller handler om, bare overskrifter og bilder av ting. Gir ingen mening for meg.

Alt ligger alfabetisk. Så der må man nesten bare se gjennom og gjøre seg kjent.

Noen eksempler på hva som var populært for mine når de var rundt 2 er, Brannmann Sam, Den lille røde traktoren, Drømmehagen, Elias, Fugleveien, Gjett med Jess, her bor Daniel Tiger, Kasper og Lisa, Masha og Mishka, Musti, Olivia, Peppa Gris, Pocoyo, Postmann Pat m.m

Alt dette og flere finner du når du leter deg nedover siden.

Skrevet

På YouTube må man bare passe på å sjekke hva de faktisk sier, før man lar barn se.

For noe av det er dubbet om til mindre barnevennlig for å si det mildt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...