AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #21 Del Skrevet 6. september 2015 Problemet er vel ikke bare at en ikke tørker seg godt nok, problemet ligger jo i at det i løpet av dagen stadig vil sige ut litt rumpesaft, spesielt hvis man har litt bløt mage, og spesielt hvis man også fjerter en del.Anonymous poster hash: b2767...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #22 Del Skrevet 6. september 2015 Hehehe, har tatt den praten med han ca 5-6 ganger. Han klagde på at det var umulig å tørke vekk alt (pga alt håret)..... Jeg lærte han at han kunne ta litt varmvann på dopapiret og tørke et par ganger med vått papir. Men uhell fortsatte og nå er jeg fornøyd så lenge han sørger for at bokseren ikke er på vranga når den ligger til vask. Ikke så hærlig å ta på når jeg flytter skittentøyet over i maskinen akkurat. (Vurderte en gang å legge alle bremsespor bokseren vrengt utover badegulvet slik at han kunne se, men jeg tok meg selv i å være jævlig barnslig før det skjedde).. Er lykkelig for at jeg tok til fornuft for han hadde med seg en kompis hjem den kvelden og det hadde vært katastofe om kompisen hadde vært den første til å besøke badet ;p Du må jo fortelle han at han må spre skinkene sine mer når han bæsjer, gjerne fukte innsiden av rumpeballene med litt vann, og få de til å klebre seg mot doringen i "åpen stilling", så slipper han hele problemstilling med bæsj i rumpehårene.Anonymous poster hash: b2767...b75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #23 Del Skrevet 6. september 2015 Problemet er vel ikke bare at en ikke tørker seg godt nok, problemet ligger jo i at det i løpet av dagen stadig vil sige ut litt rumpesaft, spesielt hvis man har litt bløt mage, og spesielt hvis man også fjerter en del.Anonymous poster hash: b2767...b75 [/acrony Får man bremsespor om man fjerter mye? Jeg har aldri fått bremsespor av å fjerte. De som fjerter ut rumpesaft bør ta seg en tur til legen for det er fAEN IKKE NORMALT! Anonymous poster hash: dbaf5...63b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #24 Del Skrevet 6. september 2015 Får man bremsespor om man fjerter mye? Jeg har aldri fått bremsespor av å fjerte. De som fjerter ut rumpesaft bør ta seg en tur til legen for det er fAEN IKKE NORMALT! Anonymous poster hash: dbaf5...63b Det er jo selvfølgelig kombinasjonen - av bløt rumpesaft som har lagt seg akkurat i fiseringen, så fjerter man rumpesaften utover. Blir jo, i verste fall, rene eksplosjonenAnonymous poster hash: b2767...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #25 Del Skrevet 6. september 2015 Du må jo fortelle han at han må spre skinkene sine mer når han bæsjer, gjerne fukte innsiden av rumpeballene med litt vann, og få de til å klebre seg mot doringen i "åpen stilling", så slipper han hele problemstilling med bæsj i rumpehårene.Anonymous poster hash: b2767...b75 Dette er forsåvidt et godt råd. Men jeg bruker å få rifter i rævhølet av å spre rumpeballene. Jeg har nemlig angst av å få shit på rumpa mi så jeg sprer rassballene hver gang jeg shiter. Har resultert at jeg som sagt fikk rift i rævhølet. Har ikke gjort det på en stund nå, så såret har fått gro Anonymous poster hash: dbaf5...63b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #26 Del Skrevet 6. september 2015 Det er jo selvfølgelig kombinasjonen - av bløt rumpesaft som har lagt seg akkurat i fiseringen, så fjerter man rumpesaften utover. Blir jo, i verste fall, rene eksplosjonenAnonymous poster hash: b2767...b75 Det har jeg aldri vært borti. Er vel kanskje mer utpreget hos dere mannfolk.. Anonymous poster hash: dbaf5...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #27 Del Skrevet 6. september 2015 Dette er forsåvidt et godt råd. Men jeg bruker å få rifter i rævhølet av å spre rumpeballene. Jeg har nemlig angst av å få shit på rumpa mi så jeg sprer rassballene hver gang jeg shiter. Har resultert at jeg som sagt fikk rift i rævhølet. Har ikke gjort det på en stund nå, så såret har fått gro Anonymous poster hash: dbaf5...63b Interessant at du sier det, jeg sliter nemlig med en slik rift jeg også - har ikke tenkt over at det kanskje kommer av at jeg har spredt skinkene for mye når jeg bæsjer, men det begrenser meg jo i hvor mye jeg faktisk får spredt dem. Hmm.Anonymous poster hash: b2767...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 6. september 2015 #28 Del Skrevet 6. september 2015 Bare lurer på om TS vet hva "aksepterer" betyr? Bremsespor kan skje de fleste, og er vel ikke akkurat noe å lage en sak ut av. Be han brette bokseren sammen med vranga inn når han hiver de til vask. så slipper du å se det. Eventuelt be han vaske sine egne boksere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #29 Del Skrevet 6. september 2015 Det har jeg aldri vært borti. Er vel kanskje mer utpreget hos dere mannfolk.. Anonymous poster hash: dbaf5...63b Nehei, da syntes jeg du skal gjøre følgende forsøk: neste gang du bæsjer, sørg for at du tørker deg SKIKKELIG godt, altså så godt at du kan putte fingeren din halvveis inni fiseringen etterpå, og hverken kan se eller lukte noe tegn på avføring. Da er du jo garantert helt tørr. Så forsøker du senere på dagen, gjerne etter 10 timers tid (og uten å ha bæsjet i mellomtiden), å tørke fiseringen din igjen. Så vil du se at det igjen vil være bæsj på papiret. Det kommer jo av denne såkalte rumpesaften. Sier seg jo selv at hvis du fiser da, så vil du spraye din egen rumpesaft utover. Jeg tror ikke det er noe kjønnsbestemt problem, altsåAnonymous poster hash: b2767...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #30 Del Skrevet 6. september 2015 Nehei, da syntes jeg du skal gjøre følgende forsøk: neste gang du bæsjer, sørg for at du tørker deg SKIKKELIG godt, altså så godt at du kan putte fingeren din halvveis inni fiseringen etterpå, og hverken kan se eller lukte noe tegn på avføring. Da er du jo garantert helt tørr. Så forsøker du senere på dagen, gjerne etter 10 timers tid (og uten å ha bæsjet i mellomtiden), å tørke fiseringen din igjen. Så vil du se at det igjen vil være bæsj på papiret. Det kommer jo av denne såkalte rumpesaften. Sier seg jo selv at hvis du fiser da, så vil du spraye din egen rumpesaft utover. Jeg tror ikke det er noe kjønnsbestemt problem, altsåAnonymous poster hash: b2767...b75 Jeg tørker meg alltid GODT når jeg bæsjer. Først med dopapir og deretter med våtservietter. Og rumpesaft, hva mener du med det?! Du nevnte bløt mage i samme setning litt tidligere i tråden, jeg har aldri bløt mage. Og når jeg fjerter så føn-fjerter jeg. Ikke noe sprut. Om du fjerter så sprut-skya skyter ut syns jeg som sagt du skal bestille deg time hos din fastlege. Men, jeg kan godt teste ut dette. Tørke meg i ræva etter 10 timer, så får vi se Anonymous poster hash: dbaf5...63b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #31 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg tørker meg alltid GODT når jeg bæsjer. Først med dopapir og deretter med våtservietter. Og rumpesaft, hva mener du med det?! Du nevnte bløt mage i samme setning litt tidligere i tråden, jeg har aldri bløt mage. Og når jeg fjerter så føn-fjerter jeg. Ikke noe sprut. Om du fjerter så sprut-skya skyter ut syns jeg som sagt du skal bestille deg time hos din fastlege. Men, jeg kan godt teste ut dette. Tørke meg i ræva etter 10 timer, så får vi se Anonymous poster hash: dbaf5...63b Fint, jeg setter pris på om du kan gjøre det. Jeg bruker jo bare meg selv som referanse.Anonymous poster hash: b2767...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. september 2015 #32 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg ler så jeg griner av denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #33 Del Skrevet 6. september 2015 Aksepterer dere at mannen deres etterlater seg bremsespor i underbuksene sine?Anonymous poster hash: 9b81b...970 Kjære vene. Det er kroppen, den lager bremsespor. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 775b1...fdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #34 Del Skrevet 6. september 2015 Ehh.. Hvordan i all verden får dere bremsespor i sengetøyet? Ligger han naken, med dynetrekket stappet inn i rævhølet? Anonymous poster hash: dbaf5...63b Nå var det ikke jeg som skrev det, men her ligger vi nakne begge to. Vi stapper slett ikke dynetrekket inn i ræva, men noen ganger sitter vi i senga og leser, f.eks. Da har det faktisk hendt at jeg har funnet bremsespor på lakenet ... Og JA, det er ekkelt. Anonymous poster hash: a525c...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #35 Del Skrevet 6. september 2015 Nei, vettu hva! Slik oppførsel er ikke akseptabelt! Finner jeg en slik, så må han sitte 10min i kjelleren å høre på Justin Bieber! Anonymous poster hash: fd2fa...b7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #36 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg synes det er kjempeekkelt... En gang i ny og ne kan sikkert skje alle, men hos mannen min er det regelmessig. Jeg lar konsekvent trusene hans ligge igjen i en kurv ved vaskemaskinen, for jeg synes det er så ekkelt å ta i dem. De får han vaske sjøl. Så pleier jeg, i hans nærvær, å gjøre en big deal utav hvis barna har bremsespor. "Jammen, det er jo bare noen bremsespor!" Sa han første gangen. Da kunne jeg legge ut i det vide og brede om hygiene, og hvor ekkelt det er for meg som vasker å se og ta på trusene... Uten at han måtte føle det som en kritikk av egen intimhygiene, som kan være vanskelig å takle Anonymous poster hash: f08cc...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #37 Del Skrevet 6. september 2015 Nei, vettu hva! Slik oppførsel er ikke akseptabelt! Finner jeg en slik, så må han sitte 10min i kjelleren å høre på Justin Bieber! Anonymous poster hash: fd2fa...b7b 10 minutter var da kort! Anonymous poster hash: cabef...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #38 Del Skrevet 6. september 2015 Er så glad jeg er singel.. Anonymous poster hash: a2682...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #39 Del Skrevet 6. september 2015 Bremsespor er vel noe vi alle har fra tid til annen. Hvis det er feil konsistens på avføringa, kan man dusje og tørke seg sår der bak, og forsatt ikke være ren Anonymous poster hash: dd446...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #40 Del Skrevet 6. september 2015 Hihi ler litt av denne tråden ass er det så ille med et bremsespor da det er jo noe alle opplever fra tid til annen.Jeg får ofte bremsespor når jeg bruker stringtruser ser ikke på det som noe stort problem,nå har jeg hudfolder i anus og i tilegg prolaps så det er ganske normalt for meg med bremsespor,visst jeg skal unngå det må jeg spyle meg der bak etter jeg har hatt avføring noe som ikke er mulig visst jeg går på toalettet andre plasser en hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå