AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Var innom smart-tv og søkte opp Netflix og klikket "installer". Men så ble det bare svart og jeg måtte starte tv igjen. Hvordan få søkt og trykket på bokstaver når en kun har en fjernkontroll? Tungt å ikke ha tastatur?! Er på trådløst nett og har Smart TV men får ikke brukt noe der...Anonymous poster hash: 71293...3a2
Baktusen Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 vi fikk med to fjernkontroller. På nr 2. som egentlig er den eneste vi bruker, så har du knapp for tastatur. Men har også en knapp med flere farger på. Her får vi opp alle slike valg. Skjønte du hva jeg mente? Alt dette står i bruksanvisningen
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Takk Baktusen, men jeg har kun 1 fjernkontroll og der er det ikke tastatur. Kun rød, grønn, gul og blå knapp. Men ser ikke for meg tastatur der...vil jo ta lang tid å gå fra bokstav til bokstav før det endelig blir et ord... Er det bedt å ha et eksternt tastatur man kl er trådløst til Samsung Smart TV? Sette inn en USB i siden på tv son er til trådløst tastatur: virker det?Anonymous poster hash: 71293...3a2
Baktusen Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Det er jeg usikker på. Men vi må også ta knapp til knapp for å få til tastatur, men har stortsett aldri bruk for tastatur. Så her kommer jeg til kort dessverre. Håper noen andre vil hjelpe
Zzyzx Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Du får antageligvis opp et tastatur på skjermen, det er dette du "skriver" på med fjernkontrollen. Det finner du ut av når du får startet opp Netflix. Jeg antar at TV-en er koblet til internett? Sjekk tilkoblinger og se eventuelt om det er programvareoppdatering til TV-en. Det kan også hende at Netflix allerede ligger der, har du sjekket det?
Librarian Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Det skal være en søkeknapp på appsenterer der du laster ned, og når du klikker der kommer du til søkeskjerm. Da får du opp en søkelinje, og hvis du trykker nedoverpil da skal det komme opp et tastatur på skjermen der du bruker pilene til å velge bokstaver. Tungvint, men går fort når du venner deg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå