AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 20 år gammel og uheldig jente her. Jeg bruker størrelse C85, men er ganske sikker på at dette er feil størrelse. Uansett så finner jeg ikke en eneste BH som faktisk gir meg fin kløft. Jeg har en balconette BH fra Cubus som er ok, men puppene fyller BH'en dårlig (tror den er i størrelse C80). Tips? Ser ut som balconete bh'er fungerer best på meg. Puppene mine er relativt tunge syns jeg, så kan ha litt å si det også. Har hatt store pupper men de har blitt litt mindre og henger en god del pga vektnedgang, vektoppgang, vektnedgang og så litt ekstra kg igjen..... Anonymous poster hash: c6d84...422
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Gå på spesialisert undertøysbutikk. Der kan de måle størrelsen din, og finne noe som passer. Ellers kan du prøve kalkulatorer på nettet som finner størrelsen din. Da må du ha et målebånd. http://www.brasizecalculator.tk/ Anonymous poster hash: 9ff19...f34
mereo Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Få målt deg ordentlig i en skikkelig undertøysbutikk, der vil du også få tips om hvilke typer som passer deg. Når du da har funnet din størrelse så er ebay og internett din venn. Jeg kjøper mitt undertøy som regel fra Marks and Spencer, da det er bedre pris enn i Norge - selv med valuta forskjellen.
Gjest Tekola Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Som de andre sier, dra på Change eller en annen undertøysbutikk som faktisk vet hva de driver med. Få hjelp til å måle deg der, og la dem gjerne sjekke det når du prøver bhen også. Tro meg, det er en helt annen verden! Seks år siden jeg kjøpte meg min første bh fra Change, og har aldri gått tilbake til HM eller de andre klesbutikkene
Bex Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Ikke dra på change. Der er de mer opptatt av å selge, enn å selge det som faktisk passer. Har prøvd 4 forskjellige butikker, og siden de ikke hadde størrelsen min, mente de jeg burde kjøpe BHer i helt feil fasong og størrelse. Så dra på en skikkelig undertøysbutikk! Jeg brukte 75D i Cubus-bh, men endte med 65GG etter skikkelig prøving! Det aller beste er nesten å ta turen til bravissimo i England... De har flotte, rimelige BHer i alle størrelser
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Jeg syns Change er ok hvis man har litt peiling selv. Det vil si at de er ofte flinke til å finne størrelsen, men man må være litt kritisk selv også, og vite hvilken type bh man vil ha. Jeg likte butikken LaLina veldig godt før, men syns de er altfor mye de som jobber der nå. "Nå vakreste du, skal vi se på denne bhen til deg??" "hei skjønne, har du fått på deg bhen nå???" Sånn var de med alle, om man hadde sett dem før eller ikke. Jeg kjente at jeg holdt på å kveles der... Anonymous poster hash: b5cf1...b13
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Jeg brukte også 85/80 C/D, trodde jeg Men det var en tråd her tidligere i sommer om bh str, og der var det ei som la ut en youtube video som viser hvordan en bh skal sitte, og hvordan du kan måle deg selv, ordentlig. Jeg kom selv frem til at jeg måtte ha 75J. Det er ingen spesial undertøysbutikker her,så jeg tok kjangsen og bestilte på change sin nettside. Bh i str 75J satt helt perfekt. Bestile også en ammebh fra ammehjelpen.no i samme str som også passer helt perfekt.https://youtu.be/8Jk55ep4XUQAnonymous poster hash: 998ff...eae
Perelandra Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Jeg er ikke fornøyd med Change. Min erfaring er at BHene deres tåler lite før de blir ødelagt. Sømmene rakner, spiler knekker og stroppene tøyer seg slik at BHen ikke gir nok støtte. Denne BHen er min favoritt: Panache Tango. Selv kjøper jeg den i undertøybutikk, men det er også mange nettbutikker som selger den.
gladidag Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 http://www.brastop.com/digger denne nettbutikken!! Masse flott til gode priser..men få ,målt deg skikkelig. Jeg bruker 75e/f og bestiller 34e herfra.
Bex Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Jeg er ikke fornøyd med Change. Min erfaring er at BHene deres tåler lite før de blir ødelagt. Sømmene rakner, spiler knekker og stroppene tøyer seg slik at BHen ikke gir nok støtte. Denne BHen er min favoritt: Panache Tango. Selv kjøper jeg den i undertøybutikk, men det er også mange nettbutikker som selger den. Vet du om butikk som har denne i Oslo?? Pleier å kjøpe på nett (vært favoritt-bh i 10 år) men nå trenger jeg teste litt forskjellige størrelser... Har gått litt ned i vekt
Perelandra Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Vet du om butikk som har denne i Oslo?? Pleier å kjøpe på nett (vært favoritt-bh i 10 år) men nå trenger jeg teste litt forskjellige størrelser... Har gått litt ned i vekt La Lina har jo veldig godt utvalg av BHer så kanskje du finner den der?
Gjest Mythic Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Høres ut som du bruker feil størrelse, TS. Jeg brukte 80/85C i mange år, fikk målt meg, og det viste seg at jeg skal ha 75E. Endelig har jeg bh`er som passer, ingen dobbeltpupp eller ting som tyter ut på feil plass Gå i en skikkelig undertøysforretning og få målt deg, og kjøp deg en skikkelig kvalitets-bh.
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Som de andre over her har sagt; gå til en spesialbutikk og få dem til å måle deg. Ser det er noen som sier de ikke liker Change, men jeg er veldig fornøyd med dem. Brukte tidliger BH'er i 80C, men da jeg fikk målt meg viste det seg at jeg var en 65G istedenfor. Utrolig hvor mye forskjell man merker når man får på en BH som virkelig sitter som den skal!
Cata Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Enig, gå og få målt. Sannsynligvis har du ikke den BH'en du bør ha. I motsetning til flere som har svart i tråden her, så er jeg svært fornøyd med Change. Fikk målt meg der i fjor høst og BH'en jeg kjøpte satt som et skudd. Den lever enda og det gjør de andre BH'ene jeg har kjøpt på nettbutikken deres også. Ingen spiler på avveie så langt. Til sammenlikning så var BH'en jeg fikk anbefalt i en annen undertøysbutikk i Trondheim alt for trang. Den ble liggende i skuffen til etter jeg hadde gått ned i vekt - først da ble den mulig å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå