Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #1 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann har bare et lite spørsmål.. først kan jeg jo gjerne si at jeg sluttet på p-pillen i feb-04, men pga sykdom har vi da prøvd å få en liten spire i 6 mnd nå. det jeg begynner å lure på er om jeg i det hele tatt har eggløsning?? har ikke skikkelig mensen blødninger, bar brunlig utflod, ikke frisk blod nesten før etter to tre dager. blør da heller ikke mye. er dette normalt?? kommer regelmessig hver 3o dag da.. eller er det kanskje såkalla spotting? trodde det kanskje bare var en dag. er dette i såfall da en , to osv i syklusen?? sorry at det ble litt mange spørsmål på en gang... har bare så veldig lyst å bli gravid nå!! ønsker alle dere andre prøvere her inne masse lykke til :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #2 Del Skrevet 17. september 2004 Hvor gammel er du, da? Har du noen grunn til å tvile på at du har eggløsning? Hvis du er under (eller rundt) tredve og ikke har noen kjente problemer, er det usannsynlig at du ikke har eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. september 2004 #3 Del Skrevet 17. september 2004 Det er ikke alle som kommer igang med eggløsning etter piller, før flere måneder etter pille-slutt. Du kan jo evt tempe eller ta eggløsningstester fra dag 10 og utover (tempe hele syklusen: www.fertilityfriend.com) Dag 1 er den dagen du har friskt blod. Mange spotter dager før mensen. Det første året jeg prøvde å bli gravid, spottet jeg 3-4-5-6-7 dager før mensen. Nå spotter jeg bare dagen før. Spotting er brun utflod ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #4 Del Skrevet 17. september 2004 takk for svar. er 24 år og har gått på p-pillen i 6 1/2 år.. så det er vel en mulighet for at det kan være eggløsningen som ikke er komt skikkelig igang enda. får begynne å tempe å se. er nok bare noe jeg har hengt meg opp i fordi jeg så gjerne vil bli gravid nå. skal se at det blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 #5 Del Skrevet 18. september 2004 Ja, det blir nok bedre! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå