sommerblomst Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 jeg er sammen med en kjempe kjekk mann, og har det veldig bra sammen. MEN... han er ikke særlig god i senga. Jeg har hørt det fra mange hold, at pene gutter ikke er noen opplevelse i senga. når vi skal ha sex, er det stort sett jeg som må ta initiativ, ellers blir det det sex på hans måte. ALTSÅ: han tar ikke på meg, det er ikke snakk om forspill, det er bare å stikke den rett inn. Han liker at jeg tar på han, gir ham massaje, munnsex osv. Men han gjør ikke det samme for meg. Nå begynner jeg å bli lei. Har tatt dette opp med han, men han blir sur og mener at han tar på meg. Det han gjør er å stimulere klitoris, og her er det ikke snakk om å være forsiktig. Er det det virkelig sant, at kjekke menn er så dårlige i senga, eller ?
Gjest Valhalla Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Nå synes jeg du stigmatiserer oss pene menn
MorningStar Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 De pene er vant til å få, ikke gi. ;P
Icy Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 De pene er vant til å få' date=' ikke gi. ;P[/quote'] Det stemmer nok. Men ingen regel uten unntak. Som pen mann / gutt var jeg heldig som ikke gikk i den fellen
Gjest 1111 Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Om man er pen eller ikke skal vel egentlig ikke ha noe å si i senga. at du har dårlig erfaring med pene menn betyr ikke at du kan dra alle over en kam.
Melissa Gioberti Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Ja, dette var en drøy påstand. Da får jeg komme med et tilsvarende eksempel: Min eks. var ikke "billedpen", men likevel forventet han alltid full behandling uten å gi noe tilbake.
MorningStar Skrevet 17. september 2004 #7 Skrevet 17. september 2004 Det meste jeg skriver er ikke rett-frem som nå.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 hmmm æ e nå ikkje sånn æ.... å æ e mannfolke over alle mannfolk her
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Samme er det med sambo. Han er kjempe pen. Og tar og tar i senga. Den forbannade ridinga hele tiden. Nå bare tar jeg tak og drar han oppå meg. Funker alltid med litt rå makt.!!
Ronja_80 Skrevet 18. september 2004 #10 Skrevet 18. september 2004 Kjenner meg overhodet ikke igjen i det som skrives her. Stygge menn er dårligst i senga
sommerblomst Skrevet 18. september 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2004 Samme er det med sambo. Han er kjempe pen. Og tar og tar i senga. Den forbannade ridinga hele tiden. Nå bare tar jeg tak og drar han oppå meg. Funker alltid med litt rå makt.!! Ønsker du ikke at han skal ta lit på deg da? eller gjør han det? jeg begynner å tro at det er meg det er noe feil med? har du noe forslag til hva jeg kan gjøre
angie Skrevet 18. september 2004 #12 Skrevet 18. september 2004 Kjekke menn har alltid hatt lett for å få damer, så de synes vel at det ikke er så veldig nødvendig at de utfører bra sex. Tror mange av dem mener at jenta kan være glad for å ha sex med akkurat ham. Med dette mener jeg single mannfolk. Men sånn generelt sett, vil jeg ikke tro at det har noe å si om han er pen eller mindre pen :-? Tror rett og slett at du bare har vært litt uheldig, med tanke på sex-partner.
Gjest Ted Skrevet 19. september 2004 #13 Skrevet 19. september 2004 Det er altid untak, men de peneste damene er ofte preget av å få det slik de vil ha det i mange sammenhenger. Det gjør vel at de snarere krever en gir, det preger nok en del som gjerne også er ganske kroppsfikserte. Trener 4 ganger i uka på sats men har aldrig trent med knipeøvelser, sier litt om hvor fokus er
Gjest sexysadie Skrevet 20. september 2004 #14 Skrevet 20. september 2004 Har selc opplevd at pene menn er teite i senga, men samtidig har jeg vært borti lekre fyrer som har vært dødsråe i senga så jeg tror ikke det er noen regel.
Nick Etmitt Skrevet 20. september 2004 #15 Skrevet 20. september 2004 Jeg er både rålekker og kjempegod. Ikke stigmatisér oss stakkars overmenneskelige. Vi har følelser vi også. Og husk at alle som generaliserer er dumme..
Joplaya Skrevet 20. september 2004 #16 Skrevet 20. september 2004 Min eks samboer er veldig pen og sexy og han var den beste jeg noen gang har hatt i seng med meg. Har i grunn ikke hatt noen egotrippere i det hele tatt, pen eller mindre pen, hadde ikke noe å si. Har nok med personen å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå