MiniMjau Skrevet 10. september 2015 Forfatter #21 Skrevet 10. september 2015 Spiste havregrøt til frokost idag, jeg. Ifølge HB kommer jeg vel til å dævve. 4
positivitet Skrevet 10. september 2015 #22 Skrevet 10. september 2015 Spiste havregrøt til frokost idag, jeg. Ifølge HB kommer jeg vel til å dævve. Jeg spiser havregrøt HVER dag til frokost Er det farlig?
MiniMjau Skrevet 10. september 2015 Forfatter #23 Skrevet 10. september 2015 Jeg spiser havregrøt HVER dag til frokost Er det farlig? Jaja, visste du ikke det? Vi kan bare levere inn tøflene. 2
positivitet Skrevet 10. september 2015 #24 Skrevet 10. september 2015 Jaja, visste du ikke det? Vi kan bare levere inn tøflene. Det hender til og med at jeg har to teskjeer med sukker på. Jeg er fordømt! 1
MiniMjau Skrevet 10. september 2015 Forfatter #25 Skrevet 10. september 2015 Det hender til og med at jeg har to teskjeer med sukker på. Jeg er fordømt! Hun hadde en post og havregrøtens dødelighet på bloggen engang, sant det altså holder meg mett lenge ihvertfall.
Bootybuilder Skrevet 10. september 2015 #26 Skrevet 10. september 2015 Fatter ikke at Komikerfrue vil assosieres med den dama! 4
Safiye Skrevet 11. september 2015 #27 Skrevet 11. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod
positivitet Skrevet 12. september 2015 #28 Skrevet 12. september 2015 Hun hadde en post og havregrøtens dødelighet på bloggen engang, sant det altså holder meg mett lenge ihvertfall. Fant den nå Gud bedre.. 2
positivitet Skrevet 25. september 2015 #29 Skrevet 25. september 2015 I dag er hun på en photoshoot eller noe. Så hadde hun handla inn gresk yoghurt, hasselnøtter, gulrøtter, iskaffe osv og snapper dette. Så kommer de på location, så tar hun bilde av crewet sin lunsj som består av pepsi max, sjokolademelk og boller. Så skriver hun: Crewets lunsj :O :O :O :O :O Så filmer hun seg selv: "Nå spiser jeg nøtter, jeg spiser ikke de bollene som de andre tygger i seg. Snakk om treningsfilm lissom" Nå skal jeg ta meg en bolle, btw. Snx! 10
positivitet Skrevet 26. september 2015 #30 Skrevet 26. september 2015 I dag er det ikke bra å spise banan. 3
Scherbatsky Skrevet 27. september 2015 #31 Skrevet 27. september 2015 I dag er det ikke bra å spise banan. "Hvorfor skal jeg spise banan?" Eh, fordi det er jævlig godt? Særlig når den fortsatt er litt grønn. Herregud, man skal da for faen kunne ta seg en BANAN med god samvittighet. Blir sprø. 4
Kelsi Skrevet 28. september 2015 #32 Skrevet 28. september 2015 I dag er det ikke bra å spise banan. Det innlegget om bananer er jo helt hysterisk. Bare folk med spiseforstyrrelser analyserer maten på den måten. 5
Gjest Sprettballen Skrevet 28. september 2015 #33 Skrevet 28. september 2015 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan si at hun velger å ikke spise banan fordi det ikke passer inn i karbohydratregnskapet hennes, i stedet for å komme med den lite korrekte påstanden om at banan gjør at man legger på seg fordi den fører til økt insulinproduksjon. Økt utskillelse av insulin (som er kroppens lagringshormon) gir igjen kroppen beskjed om økt fettlagring. Og økt fettlagring er jo det siste de som sliter med overvekt og magefett vil ha. Denne forenklede fettlagringsforklaringen om at insulin automatisk fører til fettlagring* er tilbakevist fra spesialister. *det insulinet først og fremst gjør, er å bringe sukkeret inn i muskelceller og det blir det ikke noe fett av, sier han. Han understreker at spiser man mer karbohydrater enn man trenger, vil overskuddet lagres som fett. Og ikke minst, det ser litt dumt ut når hun intervjuer seg selv på denne måten. Endret 28. september 2015 av Sprettballen
MiniMjau Skrevet 28. september 2015 Forfatter #34 Skrevet 28. september 2015 Det lukter ortoreksi. Overdreven sunnhet. 16
MiniMjau Skrevet 28. september 2015 Forfatter #35 Skrevet 28. september 2015 Er ikke den foreslåtte dagsmenyen fryktelig liten? 100g protein? Det er mindre enn en av laksebitene i en slik 4-pakk fra frysedisken! Eller er det jeg som ikke har magemål? :D 4
hippyskippy Skrevet 28. september 2015 #36 Skrevet 28. september 2015 Må være slitsomt å veie maten sin, og hele tiden ha så overdrevent matfokus. Da lener jeg meg heller tilbake med et par kilo for mye. 6
Isola2 Skrevet 28. september 2015 #37 Skrevet 28. september 2015 (endret) Mener Marna/komikerfrue la ut et blogginnlegg for en uke siden ca om at hun var ute å spiste skolebolle(!!!!!!) med Helle og gjorde et stort poeng ut av det..men om Bornstein faktisk spiste bolla.....? Endret 28. september 2015 av Isola2 1
nantucket Skrevet 28. september 2015 #38 Skrevet 28. september 2015 Nå er hun ambassadør for G-sport... Jeg kjenner jeg er skeptisk. Kostholdsrådene hennes kan fint vippe folk som står i faresonen for ortoreksi eller spiseforstyrrelser i gal retning. Hadde forventet mer av G-sport, helt ærlig. 14
Unika Skrevet 28. september 2015 #39 Skrevet 28. september 2015 Nå er hun ambassadør for G-sport... Jeg kjenner jeg er skeptisk. Kostholdsrådene hennes kan fint vippe folk som står i faresonen for ortoreksi eller spiseforstyrrelser i gal retning. Hadde forventet mer av G-sport, helt ærlig. HELT enig. Trist at G-sport velger henne.. Har lest bloggen og instagrammen hennes og hun virker litt ekstrem. Jeg spiser mye av det samme som henne, men måten hun skriver på gir meg en guffen følelse. 7
nantucket Skrevet 28. september 2015 #40 Skrevet 28. september 2015 Sendte mail til G-sport om hva jeg mente jeg 10
Anbefalte innlegg