AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hva syns dere om disse? Og hvilken årstid bruker du den mest? antar høst/vår? Jeg elsker den litt røffe, rustikke, småslitte stilen - uten at det blir for striglet. Men de er jo så steike dyre, så jeg må spare. Problemet er å finne ut hvilken modell jeg skal gå for, derfor vil jeg gjerne ha tips til hvilke modeller DERE liker best? Mine kriterier er at det ikke skal være "vaffel" og den må være feminin (gjerne innsvingt eller med belte). Forslag til fin modell? Anonymous poster hash: aea93...6da
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 De finnes jo både i vår/sommer modeller og i høst/vinter. Så du velger jo selv når du vil bruke de. Jeg har en av hver, den ene er tykkere stoff enn den andre. Mine er ikke innsvinget i livet men vet international (eller hva den heter, orker ikke å google) linjen deres er innsvinget og har belte i livet. Anonymous poster hash: df98f...507
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Hva syns dere om disse? Og hvilken årstid bruker du den mest? antar høst/vår? Jeg elsker den litt røffe, rustikke, småslitte stilen - uten at det blir for striglet. Men de er jo så steike dyre, så jeg må spare. Problemet er å finne ut hvilken modell jeg skal gå for, derfor vil jeg gjerne ha tips til hvilke modeller DERE liker best? Mine kriterier er at det ikke skal være "vaffel" og den må være feminin (gjerne innsvingt eller med belte). Forslag til fin modell? Anonymous poster hash: aea93...6da Jeg har også den AB over her har med belte i livet, og jeg liker den veldig godt. De finnes jo i såååå mange modeller nå og jeg ville vurdert en som er hakket varmere enn flis inni (aner ikke hva det kalles, men det er et type ullskinn eller noe.) Jeg har jakken med belte med bare flis og en "motorsykkeljakke" som har varmere ull i seg som ser ut som "saueull". Til tider kan det være litt stress med beltet, så jeg bare knyter det hvis jeg har det travelt, men ville ikke valgt en annen type enn den. Har også en som er litt røffere og litt "motorsykkelaktig", men det er samtidig noe veldig feminint over den. Hvis du har tenkt deg til London (på salg i januar!!) eller andre steder hvor de har Barbour flagship-butikk, ville jeg stukket innom der, for du kan få de for godt under originalpris. Ellers ville jeg stukket innom Høyer eller andre butikker som tar inn Barbour og prøvd de på for å se hva som passer og kler deg best. Jeg har jakken med belte (og flis inni, tenk på at du burde velge str. ut fra hvor mye klær du har på. Jakken blir trang med en stor ullgenser under) i akkurat den str. jeg bruker fordi jeg ville den skulle være tettsittende. Den andre (motorsykkeljakken) har jeg en str. større så jeg kan ha en tykkere genser under, så det ikke ser ut som om jeg fyller den ut, men i den har jeg veldig varmt ullstoff. Hvis jeg hadde vært deg kunnet velge nå, hadde jeg valgt jakken med belte i min egen str. (som jeg har nå) og "saueullet" fordi det er mye varmere enn flis. Da hadde jeg sluppet å ha en varmere genser under. Anbefaler deg å evt. sjekke ut prisjakt.no (husk å skrive inn modellnavnet, men du kan også bare søke på "barbour") for å sjekke hvor den er billigst i Norge Lykke til Anonymous poster hash: 5aab8...4c2
søtpai Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg har en hawkstone parka i mørk grønn/millitær grønn, og jeg bruker den mest på vår/høst. Veeeeeeeldig fornøyd med den! Kjøpte den i London for snart 2 år siden og har brukt den masse. Er ikke belte på den, men man kan stramme inn livet på innsiden av jakken med snorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå