Gå til innhold

Hva gjør jeg videre her? Jente som løy på alderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff ei jente her nylig, veldig pen og hyggelig. Ganske høy, nesten 180 og slank men veldreid kropp med former, tenkte hun var rundt 20. Rotet litt ute på byen for en uke siden, og hun kom jo inn på uteplasser gjennom å framvise legitimasjon, så tenkte ikke noe over dette. Jeg er for øvrig 26 selv.

Vi har snakket om mye og mangt, snappet en del fram og tilbake, og selv om hun er i nedre spenn av hva jeg egentlig har tenkt på som aktuelt aldersmessig, så merker jeg med meg selv at jeg er interessert, og hun virker også interessert, så jeg inviterte henne hjem til meg på middag og film i neste uke.

Men etter at jeg la henne til på Facebook, så jeg bilder av henne i en konfirmasjon tidligere i år. Tenkte det var en lillesøster/-bror, men neida, til min store forskrekkelse oppdaget jeg at det faktisk hennes konfirmasjon, og så da at hun bare er 15,5 år gammel! Jeg er ganske sjokkert over at det er mulig å se sånn ut i den alderen, jeg nektet på en måte å tro det, det hele kjennes rart ut. Jeg merket ikke noe på personligheten heller. Mulig noen vil bruke det mot meg, jeg anser meg for øvrig som helt normal, nyutdannet med master og jobb innen finans, et toårig samboerskap bak meg, og den yngste jeg har vært involvert med tidligere har vært tre år yngre.

Jeg konfronterte henne med dette, hun sa at slik var det, skrev at hun har gått på byen i nesten to år med søsterens legg, uten at noen har stilt spørsmål, og at hun hadde truffet flere på min alder og at noe yngre enn et par og tjue ikke var interessant for henne.

Hva i all verden gjør jeg her? 5 mnd til hun blir 16, ikke sjans om jeg kommer til å bryte loven, men har liksom ikke lyst til å bare ende hele greia heller, selv om det hele får meg til å føle meg nokså.. rar! At jeg skulle være så gira på ei så ung jente hadde jeg aldri forestilt meg, da jeg gikk på vgs så jeg ikke to ganger på ungdomsskolejenter så langt jeg kan huske😝

Anonymous poster hash: da84a...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en utrolig dårlig ting å gjøre! Vet det ikke er så lett, men du er bare nødt å ende hele greia. Du vil vel ikke få en anmeldelse på deg? Dessuten hadde det skjedd med meg så hadde jeg fått avsmak på hele personen! Rett og slett blitt kvalm over at noen kan være så råtten. Klem til deg. 

Anonymous poster hash: 6dbad...cf9
  • Liker 19
Skrevet

Sulle vært lov å anmelde jenter for å lyve på alderen sånn. Smartest å holde deg unna, men til nød kan du holde henne på gres til hun blir lovlig. 

Anonymous poster hash: 0e2e8...e37
  • Liker 9
Skrevet

For en utrolig dårlig ting å gjøre! Vet det ikke er så lett, men du er bare nødt å ende hele greia. Du vil vel ikke få en anmeldelse på deg?

Jeg har ikke ligget med henne og kommer uansett ikke til å gjøre det mens hun er 15. Men herregud, det kunne faktisk ha skjedd, er helt sykt å tenke på!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke ligget med henne og kommer uansett ikke til å gjøre det mens hun er 15. Men herregud, det kunne faktisk ha skjedd, er helt sykt å tenke på!

Det er bra. Uff ja, det er helt utrolig hva enkelte kan gjøre mot folk. 

Men seriøst, bare kutt ut hele greia. Blir du ikke kvalm av henne når du tenker at hun er 15 år og har lurt deg på den måten? Hadde fått avsmak av hele personen!

• Liker 7
Skrevet

Det at hun har brukt søsterens legg til å komme inn på byen fra hun var 13,5 år, sier vel en del om henne... Og ikke på en bra måte

Anonymous poster hash: ea1e4...f32
  • Liker 25
Skrevet

Det at hun har brukt søsterens legg til å komme inn på byen fra hun var 13,5 år, sier vel en del om henne... Og ikke på en bra måte

Hah ja, slikt rører man ikke selv med en annen manns penis. Heldige de guttene/mennene som treffer på henne.  :skratte:

Anonymous poster hash: cf077...ec7

• Liker 2
Skrevet

Hun lurte deg. Ikke en bra egenskap hos en partner. Så jepp, hadde droppet henne. Og om du ikke har merket aldersforskjellen hittil, så merkes den i hverdagen

Anonymous poster hash: 0f191...24a
  • Liker 9
Skrevet

"Har ikke lyst til å ende det heller"?! Selvfølgelig ender du det, det er rimelig sykt at du ikke skjønner dette selv?

Anonymous poster hash: 14fbe...090

• Liker 17
Skrevet

Dette må du avslutte. Jenta er 15 år gammel og du er 26 år. Det i seg selv sier seg at hun er alt for ung for deg. Hun er også under den seksuelle lavalder så du skal være glad for at du aldri gikk så langt som å ha sex med henne. 

• Liker 10
Skrevet

"Har ikke lyst til å ende det heller"?! Selvfølgelig ender du det, det er rimelig sykt at du ikke skjønner dette selv?

Anonymous poster hash: 14fbe...090

Det har nok ikke gått helt opp for meg at hun bare er 15, i mitt mannehode er hun fremdeles en digg dame på rundt de 20, selv om den logiske delen av meg vet at det forholder seg annerledes.

• Liker 3
Skrevet

Hun lurte deg. Ikke en bra egenskap hos en partner. Så jepp, hadde droppet henne. Og om du ikke har merket aldersforskjellen hittil, så merkes den i hverdagen

Anonymous poster hash: 0f191...24a

Når jeg sier at hun løy, så gjorde hun ikke det direkte, har ikke snakket om alder, men i form av at hun viste leg i inngangen på et sted hvor jeg tror det er 20-21 års aldersgrense, så blir det jo indirekte slik.

Skrevet

Fra hun fylte 14 omtrent. Men hva sier det egentlig, mener du?

Skrevet

Kom deg bort fra jentungen. Du finner noen bedre og voksne. Hold deg unna barn. De vil bare ha sex for å få det gjort. For "alle andre gjør det". De gir faen i loven. Dessuten liker jentunger å gå etter eldre menn. Har selv knullet ei 16 åring når jeg var 24 år. Heldigvis var hun over den seksuelle lavalder. Hun løy også om alderen. Jeg trodde hun var 18 år for hun sa det først.

Skrevet

Sulle vært lov å anmelde jenter for å lyve på alderen sånn. Smartest å holde deg unna, men til nød kan du holde henne på gres til hun blir lovlig. 

Anonymous poster hash: 0e2e8...e37

Det er faktisk ulovlig å bruke en annens ID. Blir fort bøter eller samfunnsstraff om man blir tatt.

Skrevet

Historien virker ikke troverdig. At du ikke spurte om alderen. At du vurderer å fortsette å treffe henne etter at alderen er avslørt, selv om du ikke er forelsket i henne.

Anonymous poster hash: 1d56a...52f
  • Liker 6
Skrevet

Oj, jeg pleier alltid å si at alder ikke betyr noe, men en konfirmant er jo bare en liten unge

• Liker 4
Skrevet

Husker ei i klase min var sånn, så mye eldre ut hang alltid med mye eldre typer, hun ble voksen minst ti å før meg. Husker jeg reagerte på at hun hadde ingen grenser hjemme, hvor lenge hun fikk være ute etc. Idag ser hun mer avdanka ut. Synes det er trist med ungdom som liksom skal være voksen mye før de er det. 

Anonymous poster hash: e6255...8b4
  • Liker 1
Skrevet

1) Jeg synes ikke noe om sånne aldersforskjeller.

2) Tror ikke du kjenner henne godt nok om du tror dere passer sammen. Alle kan jo ha det gøy sammen på fylla og på snap. Det er noe annet å ha et forhold til en person.

Anonymous poster hash: 15a39...d9c
  • Liker 1
Skrevet

Historien virker ikke troverdig. At du ikke spurte om alderen. At du vurderer å fortsette å treffe henne etter at alderen er avslørt, selv om du ikke er forelsket i henne.

Anonymous poster hash: 1d56a...52f

Hun svarte ganske vagt om hva hun drev med til daglig osv, jeg bare antok hun var student, men det var vel hennes hensikt å ikke si noe som avslørte alderen.

Til det siste du skriver, så så jeg veldig fram til å treffe henne i en privat setting, basert på det inntrykket jeg hadde. Forelsket blir å ta hardt i, vi har bare truffet hverandre et par ganger. Men hatt en god del kontakt ut over det, og jeg har kjent meg betatt og interessert, på den måten at man vet man virkelig har lyst å ta det videre. Så den avsløringen om alderen er vel noe deler av meg fremdeles fornekter. Som sagt fremstår hun som om hun er mye eldre enn hun er både fysisk og mentalt, mulig hun ikke er helt intellektuelt fremstående ennå, men hun er pokkers veloverveid og gjennomtenkt, vet godt hva hun mener og vil, og gir klare uttrykk for hva hun vil.

Jeg er her ute etter å få innspill angående potensielle praktiske problemer og fra folk som hadde vært i lignende situasjon, sett fra begge sider, selv om jeg selvsagt skjønner at de fleste vil si "styr unna", osv. Jeg er selvsagt mer en smertelig klar over at aldersforskjellen er noe som mange ville hatt vanskeligheter med å akseptere, selv etter hun blir 16, men jeg klarer ikke å bare glemme dette sånn med en gang, selv om det sikkert vil endre seg etter en stund når alt har sunket skikkelig inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...