AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 vanskeligere for deg å finne attraktive dates? Svar med kjønn og alder!Anonymous poster hash: 9ed13...6e6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Er det vanskelig ? Hilsen voksen kvinneAnonymous poster hash: a56e2...647
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Som mann i 30-årene oppfatter jeg at det blir enklere og enklere.Anonymous poster hash: 59756...e0c 2
Leonora8 Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Som mann i 30-årene oppfatter jeg at det blir enklere og enklere.Anonymous poster hash: 59756...e0c Menn blir jo kjekkere med alderen. Har også merket at jo eldre jeg har blitt så har egenskapene jeg ønsker av en mann forandret seg, jeg tenker mindre på utseende og mer på personlighet og kjemi 1
Okapi Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Det har aldri vært enkelt, men opplever det vel ikke som noe spesielt vanskeligere nå. Er 32.
Sandie Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Er kvinne,36 år.Ingen barn. I følge noen av teoriene her på KG og endel andre steder skulle ingen menn i min alder vært interessert. Virkeligheten er heldigvis ikke slik.Har ikke merket noe til at det er vanskeligere å finne attraktive og seriøse menn å date nå enn før.Det virker faktisk som om flere er seriøse nå enn det de jeg møtte i 20-årene var.Da snakker jeg om de som er innen min foretrukne alderspreferanse,som er ca. +/- 5 år forskjell fra min egen alder.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Menn blir jo kjekkere med alderen. Menn blir ikke kjekkere, de tilegner seg flere ting som kvinner prioriterer mer enn utseende - selvtillit, suksess etc. De får like mye rynker som kvinner og blir i dårligere fysisk form. Kvinner har bare vanskelig for å differensiere hvorfor de er tiltrukket av en mann, og kan ofte beskrive en mann som "kjekk" fordi de er tiltrukket på et personlig nivå. Det er jo også et 'cut-off' der. En mann på 35 er ofte mer attraktiv enn en på 25, men enn på 45 er ikke det. Så menn blir ikke mer og mer attraktive, de når bare et litt senere toppunkt. Anonymous poster hash: 8214a...c30 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Jeg skal gi beskjed den dagen det skjer. - Kvinne, 48. Anonymous poster hash: b43bc...46b 1
Petra75 Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Kvinne, 40: Det har ikke blitt vanskeligere, men lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå