Gå til innhold

Menn som bare liker jakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakten er forståelig nok noe av det mest spennende ,
men i går ble jeg avvist fordi jeg sa at han kunne ta nummeret mitt når han sa at han likte meg, måtte se meg igjen og be kompisen sin (som var min kompis) om å ta meg med på neste fest han skulle ha sånn at vi kunne "gjøre det her mere" (feste, snakke, flørte, klå på hverandre, sitte i armkrok). Han sa rett ut at "nei vil ikke ha nummeret ditt, må ha litt spenning, og faktisk nå mista jeg all spenningen" så gikk han i et annet rom og pratet ikke mere med meg (haha wtf).

Er det vanlig? Tror dere det er fordi han plutselig tenkte at jeg var billig som ville gi han nummeret mitt , eller fordi han bare var interessert i uskyldig festflørting og jakten for å booste seg selv?

Anonymous poster hash: 08db3...035
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste. Han vil jakte for eget selvtillitsboost. Menn gjør mye for å få denne boosten.

Anonymous poster hash: bc37d...a63

Skrevet

Høres ut som han prøver seg på en eller annen PUA-teknikk.

Anonymous poster hash: 366ae...2b8
Skrevet

Jeg kan nok være litt sånn, dvs. spennende å flørte litt uforpliktende iblant. Men er jeg genuint interessert i noen, så vil jeg jo gjerne ha mer enn bare jakten :)

Men det virker forferdelig taktløst å si at man ikke syntes det var spennende lenger, bare dårlige sosiale antenner. 

Anonymous poster hash: cdb96...3b9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...